Wyzwania autorskie - krótka notka informacyjna

Drodzy uczestnicy moich wyzwań - W 200 książek dookoła świata, Mitologia w literaturze oraz Japonica - dziękuję Wam za cały rok czynnego udziału. Dzięki Wam na moją osobistą listę książek, które chciałabym przeczytać trafiły nowe, ciekawe tytuły, których zapewne nie poznałabym gdyby nie Wy. Mam nadzieję, że rok 2015 był dla Was interesujący i dobry także pod względem czytelniczym. 
Z dniem 31 grudnia ubiegłego roku wszystkie wymienione powyżej wyzwania zostały zakończone, więc, proszę, nie dodawajcie już nowych pozycji. W chwili obecnej nie przewiduję kontynuowania żadnego z wyzwań z roku 2016 ze względu na brak możliwości zajmowania się nimi. Postaram się jeszcze w styczniu dodać wpisy z krótkimi podumowaniami każdego z wyzwań.
Raz jeszcze, dziękuję Wam za udział w moich wyzwaniach i życzę Wam bogatego w niezapomniane lektury roku 2016 :)

14 komentarzy:

  1. Edytko, życzę Ci w nowym roku dużo dobrych dni, uśmiechu, radości i spełnienia marzeń. Całuski i uściski.
    P.S. Liczę na to, że to nie koniec Twojej przygody z blogowaniem, a jeśli tak, to niech Ci się układa jak najlepiej w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci gorąco Izabelko :) I ja podobnie, jak Ty, mam nadzieję, że jeszcze wrócę (oby jak najszybciej) do blogowania.

      Usuń
  2. Wszystko się kiedyś zaczyna i wszystko się kiedyś kończy. Mimo tej świadomości, trudno mi nie odczuwać żalu, że wyzwanie dotyczące kultury japońskiej dobiegło końca. Ale bardzo się cieszę, że mogłem brać w nim udział.

    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę, że brałeś w nim udział, bo choć wiele książek z japońskiego kręgu kulturowego było mi znanych, to dzięki Tobie upewniłam się, że po wiele z nich naprawdę warto sięgnąć oraz poznałam nowe tytuły.
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Ja dziękuję za wspaniałą przygodę z 200 książek dookoła świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sayuri, wspaniałego roku Ci życzę :)

      Usuń
  4. Dziękuję za ciekawe wyzwanie, jakim były dla mnie Mitologie w literaturze. Pozdrawiam i mam nadzieję, że wrócisz do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Ci za udział :) Oby mi się to udało!

      Usuń
  5. Dziękuje za wspólną zabawę:) Zapraszam do siebie, na wyzwanie dotyczące Literatury skandynawskiej. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto dziękuję za zaproszenie :) Moje serce rwie się do blogowania i udziału we wszelakich wyzwaniach jednak rozsądek ma w chwili obecnej głos decydujący w tej sprawie ;) Wszak muszę się zająć innymi sprawami.

      Usuń
  6. Dzięki za dobrą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń