6 komentarzy:

  1. Co byś powiedziała na to bym kontynuowała Twoje wyzwanie "W 200 książek dookoła świata". Pomysł był świetny i szkoda, że się skończyło...
    PS naprawdę śnieżny poranek, nie tylko w Japonii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelko, jeżeli będziesz je prowadzić to daj znać. Wpisuj mnie na listę jako pierwszą.

      Usuń
    2. Izabelko, bardzo bym się cieszyła gdybyś kontynuowała to wyzwanie :) Śmiało! Prowadź :) Daj mi znać, jak wyzwanie ruszy u Ciebie to u siebie zamieszczę o tym informację.
      U mnie śniegu nie ma ale Mrozek jest :)

      Usuń
    3. Ha ha ha, miał być mrozek, a autokorekta mi z dużej zrobiła

      Usuń
  2. Opublikowałam post o dalszej części wyzwania:

    http://karolki.blogspot.com/2016/01/w-200-ksiazek-dookoa-swiata-wyzwanie.html

    Mój banerek nie jest taki ładny jak Twój, ale cóż robić...

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM!
    Uwaga Konkurs!
    Do wygrania jedna albo dwie książki.
    Przyłącz się!
    http://monweg.blog.onet.pl/2016/01/21/robie-konkurs-bo-moge-4/

    OdpowiedzUsuń