12 komentarzy:

  1. Brzmi to dla mnie totalnie nie po polsku. Sens rozumiem, ale ta poprzestawiana kolejność wyrazów aż się gryzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to gryzie :D
      Ptaszek na kartce uroczy :)

      Usuń
    2. A mnie się to bardzo podoba :)

      Usuń
  2. Faktycznie wierszydło dziwne, ale kalendarz masz bardzo ładny. :-) Ta seria jest u Ciebie chyba od zawsze. Przypomniałaś mi, jak bardzo się za Wami stęskniłam. <3 Fajnie wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię moje kalendarze :) Fajnie, że wróciłaś Minerwo :)

      Usuń
  3. Super, super i haiku i rysunek. Zatęskniłam za Japonią i Fuji. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izableko, ja też tęsknię, choć przecież nigdy tam nie byłam ;)

      Usuń
    2. Ja nie tęsknię, ale może kiedyś jak wygram w lotto, to się tam wybiorę. Kto wie... Tymi japońskimi klimatach przypomniałaś mi o pokręconym Murakamim ;-)

      Usuń
    3. Ja lubię Murakamiego :) Basiu polecam Ci obejrzeć filmy na podstawie prozy Murakamiego :)

      Usuń
    4. Heh, nawet nie wiedziałam, że takie są :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem też jest cudne to haiku Karolino! :)))

      Usuń