Stosik #9

Dziś będzie szybki przegląd nowych pozycji w mojej domowej biblioteczce. Zapraszam :)

1. "Dronningsagaen" i "Kongespeil" Vera Henriksen (wydanie w jednym tomie), wyd. Aschehoug - norweskojęzyczna część biblioteczki powoli się rozrasta :D
2. "Ziołowy zakątek. Kosmetyki, które zrobisz w domu" Klaudyna Hebda, wyd. Nasza Księgarnia - książkę wygrałam w konkursie u Zielonego Koszyczka. Gorąco polecam Wam blog Gosi :) Zresztą blog Klaudyny - Ziołowy Zakątek - też wart jest uwagi!
3. "Ślepowidzenie" Peter Watts, wyd. Mag.
4. "Echopraksja" Peter Watts, wyd. Mag.
5. "Kasacja" Remigiusz Mróz, wyd. Czwarta Strona - o wzbogacenie o tą pozycję moich zbiorów, zadbał Tramwaj nr 4 :)
6. "Za dziewiątą falą. Księga legend irlandzkich" Marie Heaney, wyd. Znak.
7. "Kobieta, która spadła z nieba" Simon Mawer, wyd. Znak.
8. "Anatomia pewnej nocy" Anna Kim, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
9. "Hell-P" Eugeniusz Dębski, Agencja Wydawnicza Runa - książkę zdobyłam podczas chatu z autorem publikacji na fan page PNGiSAM.
10. "Arlin" Adrian Atamańczuk, Sel Publishing -
Fløyelskinn og gode knær" Lisbeth Christine Olafsen, wyd. Snøfugl - książka norweskojęzyczna, wygrzebana wśród literatury do oddania :)
12. "Å dele en flamme" Annette Mattsson, wyd. Gylendal -  książka norweskojęzyczna, wygrzebana, podobnie jak ww., wśród literatury do oddania :)
13. "Bridget Jones dagbok" Helen Fielding, wyd. Aschehoug - norweskojęzyczna wersja światowego hitu :)
14. "Uciekinier" Daniel Silva, wyd. Muza - jest to wygrana w konkursie, który zorganizowała Gosia z bloga Zielono Mi...

Znalazło się też wśród tych nowalijek kilka e-booków:
13. "Autostop(y). Dziesięć opowiadań o wolności" praca zbiorowa, wyd. Wydawnictwo Tagore - książka otrzymana do recenzji, której to możecie się spodziewać już niedługo na blogu.
14. "Odnajdę dzieci! Historia prawdziwa" Ula Kaźmierczak, Self Publishing - książka

książka

Szary Mag. Sahi" Jarosław Prusiński, Self Publishing -
książka

książka





43 komentarze:

  1. Co za imponujący stosik aż zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalena B, a mnie się on wydawał niewielki ;)

      Usuń
  2. Nazbierało Ci się "troszkę" lektur :) Będzie co czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, "troszkę" ;) Ale ja się z tego cieszę, będzie na zapas :D

      Usuń
  3. Super stosik! Niestety nic z niego jeszcze nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja P. jest tyle tych książek, których nie czytałyśmy!

      Usuń
  4. Imponujący stosik! "Bridget Jones dagbok" również posiadam, ale jeszcze nie przeczytałam... ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, ja sobie powolutku czytam Bridget, tak w ramach treningu :) Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę Henriksen, ale musiałabym mieć ją w języku polskim :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że w Polsce można gdzieś ją znaleźć :)

      Usuń
  6. Widzę, że czytasz po norwesku :) Zazdroszczę znajomości tego języka :)

    I życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hvorfor vil du ikke begynnte a laere? ;)

      Usuń
    2. Dominiko, jeszcze mi daleko do płynnego czytania, ale powolutku idzie mi to coraz lepiej :) Blackened Books ma rację, możesz się zacząć uczyć. Spróbuj :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy, różnorodny stos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! A to, co mi się rzuca w oczy i kusi oczywiście najgrubsze i nie po polsku... A obrazki choć są... - nic więcej mi nie pozostaje... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, nie ma obrazków, niestety... Też bym chciała żeby były, tak idealnie pasowałyby do tego wydania. Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  9. Stosik jest po prostu cudowny. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, szczególnie jak tak sobie go rozpisałam :D

      Usuń
  10. O! Jestem bardzo ciekawa co powiesz o "Anatomii pewnej nocy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, ja nie wiem, kiedy Ty się tego dowiesz, tyle mam do przeczytania ;)

      Usuń
  11. kilka ebookow -dorpawdy "kilka" hehe jestem cieakwa "Kobiety, która spadła z nieba" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DeVi102, mnie książek zawsze jest za mało ;)

      Usuń
  12. W niedalekiej przyszłości mam zamiar przeczytać Kasację R.Mroza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :) Obym się nie zawiodła, bo poprzednie książki Remigiusza Mroza bardzo przypadły mi do gustu, a i "Kasacja" jest mocno wychwalana.

      Usuń
  13. Maszynopis z Kawonu? Szczerze życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, wiem. Przyda się :D

      Usuń
    2. Sam tekst nie jest zły, aczkolwiek bardzo... specyficzny. Długo się w niego wgryzałem (to było chyba najdłużej czytane przeze mnie ponad sto stron), ale chyba było warto, można w nim wiele ciekawych rzeczy odnaleźć :) Jestem ciekawy twojej opinii. Czekam na recenzję. ;)

      Usuń
    3. Dobrze napisałeś, trzeba się w niego wgryźć. Mimo, że objętościowo jest to tekst niewielki, to potrzeba dużo czasu, by odnaleźć się w gąszczu tych niecodziennych połączeń językowych. Mam za sobą 40 stron i już wiem, że czy komuś się ona spodoba, czy nie, jest to książka niezwykła.

      Usuń
  14. Dziewczyny, gdzie Wy macie miejsce w domu na te książki? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. naprawdę ciekawy stosik bardzo eklektyczny! Arlin i do mnie trafił jak i II część od Jarka - teraz tylko potrzebuję czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to ładnie brzmi: eklektyczny :D Ja i "Arlin" i "Sahi" już przeczytałam, teraz tylko muszę napisać słów kilka o tej drugiej pozycji.

      Usuń
  16. No muszę powiedzieć, że sporo nowych książek zasiliło Twoją biblioteczkę:) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Obym tylko znalazła odpowiednio dużo czasu!

      Usuń