Klub Polki na Obczyźnie

Całkiem niedawno dołączyłam do wspaniałego i pełnego pozytywnej energii Klubu Polki na Obczyźnie. Od prawie dwóch lat regularnie zaglądałam na stronę Klubu. Podczytywałam pojawiające się tam wpisy, jak również blogi jego Członkiń. Jednak, jak widać, długo wstrzymywałam się przed przyłączeniem się do niego. W sumie, sama nie wiem, dlaczego. Czym jest ów Klub? To miejsce w przestrzeni internetowej gromadzące Polki, rozsiane po całym świecie. (Niesamowite w jak egzotycznych czasami zakątkach osiadły Polki!) To miejsce, w którym emigrantki dzielą się swoimi wrażeniami i obserwacjami na temat życia na obczyźnie. Ale nie tylko! Klub założyły w 2013 roku Magda i Żaneta, których pomysł okazał się być strzałem w dziesiątkę. Obecnie Klub zrzesza niemal 300 osób! Ponadto Klub prowadzi kilka projektów, w którym biorą udział jego Członkinie, a także wspiera aktywnie wiele akcji społecznych i fundacji charytatywnych oraz pomaga osobom, potrzebującym tej pomocy. Oto przykłady niektórych z nich: podróż po świecie dwóch szydełkowych lalek – Smutka i Plotkary (akcja pomocy Panu Zbyszkowi Stanisławskiemu), cykl bajek tworzonych przez Klubowiczki (akcja pomocy dla 8-letniej Karinki, chorej na rzadką chorobę genetyczną FOP-a). Wszystkiego możecie się dowiedzieć na stronie Klubu - KLIK.

http://klubpolek.pl/

Każda Polka, mieszkająca za granicą i prowadzącą bloga, może przyłączyć się do Klubu. A pozostałym osobom gorąco polecam zaglądać na jego stronę i na blogi/strony jego Członkiń.
Z racji mojego członkostwa, czasami mogą się pojawić na moim blogu wpisy, powstałe w ramach akcji klubowych. Zawsze postaram się to zaznaczyć w takim poście.
Reakcje:

20 komentarzy:

  1. Świetna inicjatywa :). Chętnie zaglądnę na tą stronkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że znajdziesz tam wiele interesujących wpisów :)

      Usuń
  2. Naprawdę ciekawy wpis, podoba mi się estetyka twoich postów. Mam małe pytanie czy problemem było by otrzymanie twojej opinii o naszej stronie www.blondynkitezgraja.pl ? Być może zainteresuje Cię też wpis, który dzisiaj wstawił Marek dotyczący naszego nowego projektu rysunkowego http://blondynkitezgraja.pl/bayonetta-level-88/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pooglądam, poczytam i zobaczę, co z tego wyjdzie ;) To, co zobaczyłam dotychczas bardzo mi się spodobało :) Może przesłałabyś mi na maila trochę informacji o Was?

      Usuń
  3. Na pewno przyjrzę się bliżej tej inicjatywie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! :) Czekam więc na posty stworzone w ramach akcji klubowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że może pod koniec maja, czy w czerwcu coś się pojawi w ramach jednej z akcji klubu, ale... nie zdążyłam na zapisy i zabrakło miejsc ;) Może coś innego się trafi :)

      Usuń
  5. Pomysł świetny. Kiedyś odwiedzałam tę stronkę, teraz z chęcią wrócę i będę śledziła nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł ! Na pewno poczytam. Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałem o takiej inicjatywie, ale z chęcią dowiem się o niej czegoś więcej :) To fascynujące jak ludzie (nierzadko obcy) potrafią się jednoczyć, wspierać się i wzajemnie sobie pomagać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację! Ten klub to dowód na to, że człowiek człowiekowi bywa nie tylko wilkiem :)

      Usuń
  8. O, nie wiedziałam, że istnieje taki klub. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj tam Ewo, może i Ty znajdziesz coś ciekawego dla siebie :)

      Usuń
  9. ha ja na pewno zajrzę, ale zobaczymy czy będę odwiedzać kogoś poza Tobą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zajrzyj, bo wiele ciekawego można się tam dowiedzieć :)

      Usuń
  10. O tym Klubie wiem od dawna, ale też zwlekałam długo z dołączeniem do niego. Ostatnio jednak uznałam, że pora to zmienić i ciekszę się, że tym postem dodatkowo mnie do tego zmotywowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Marto! :) Jestem przekonana, że jego członkinie będą zachwycone Twoim blogiem :)

      Usuń