Mitologia w literaturze - wyzwania ciąg dalszy

Minął miesiąc od mojego posta, podsumowującego poprzedni rok wyzwania Mitologia w literaturze. Najwyższy więc czas by napisać, jaką decyzję podjęłam, co do jego dalszych losów. Osoby, do tej pory, biorące w nim udział, wyraziły chęć kontynuowania wyzwania, plus zainteresowanie wyzwaniem wyraziła także jeszcze jedna osoba. Dlatego, choć grono uczestników nie będzie duże, postanowiłam, że Mitologia w literaturze będzie nadal aktywna :)

Zapraszam do zgłaszania się do wyzwania i do zgłaszania swoich recenzji TUTAJ :)

http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/p/mitologia-w-literaturze.html


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wyzwanie. Może się przyłączę :) Muszę przejrzeć wszystkie książki, które opisałam w tym czasie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby świetnie gdybyś dołączyła :)

      Usuń
  2. Super! Jak tylko znajdę moment, aby wejść na chwilę dłużej na kompa, to podeślę linki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia, że jest takie wyzwanie! Uwielbiam wątki mitologiczne w literaturze :) Coś podejzewam, ze ze względu na to wyzwanie będę tutaj częstszym gościem :)

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się też zgłaszam :) Lubię i mitologię i literaturę, więc chętnie podzielę się z innymi swoimi przemyśleniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dołączyłaś Zarzyczka :) Już dodałam Twój blog do listy uczestników - http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/p/mitologia-w-literaturze.html

      Usuń
    2. Dzięki, niebawem dorzucę mitologiczną recenzję od siebie. Dam znać :)

      Usuń
  6. ja oczywiście biorę dalej udział!

    OdpowiedzUsuń