Krótkie podsumowanie wyzwania Mitologia w literaturze

Postanowiłam krótko podsumować wyzwanie, które istnieje na moim blogu od trochę ponad roku. Mowa tu o wyzwaniu Mitologia w literaturze. Do wyzwania zgłosiło się pięć blogów, sześć licząc także mój. Przy czym Sonisa Art uczestniczy w tym wyzwaniu od bieżącego roku.
Najwięcej książek jak do tej pory - 39 - przeczytała w ramach wyzwania Marta z bloga Okiem MK (wcześniej MK Czytuje). I to ją postanowiłam nagrodzić małą niespodzianką :) Marto, czekaj na mail, skontaktuję się z Tobą.

Ponieważ część osób, które zgłosiły się do wyzwania chyba z niego zrezygnowała, mam do Was pytanie: czy jest ktoś zainteresowany kontynuowaniem tego wyzwania? Tak, widziałam, że Marta i Sonisa Art nadal zgłaszają książki do niego, ale chciałabym upewnić się, że nadal jest ktoś, oprócz mnie, kto będzie brał udział w tym wyzwaniu :) Czekam na informacje od Was, przez jakiś miesiąc, po upływie tego czasu zaktualizuję listę uczestników lub zakończę wyzwanie.

Pozdrawiam Was ciepło i życzę Wam udanego dnia i weekendu :)

http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/p/mitologia-w-literaturze.html


12 komentarzy:

  1. Ja chetnie. No ale to Twoja decyzja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, jaki będzie odzew i wtedy pomyślę, co dalej :)

      Usuń
  2. Ja chetnie. No ale to Twoja decyzja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mało chętnych, to nie ma sensu tego ciągnąć. Dlatego też zrezygnowałam z 2 moich.
    Tusi gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dałam sobie i innym trochę czasu do namsyłu.

      Usuń
  4. to czekam! ;P ja na pewno biorę udział;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym chętnie dołączyła:) czekam na informację, czy przedłużysz wyzwanie. pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elain Blath przedłużyłam wyzwanie :)

      Usuń