Wyniki konkursu z wydawnictwem Sfinks - "Romanse wszech czasów"


http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/2015/02/romanse-wszech-czasow-konkurs-z.html

Trochę późno pojawił się ten post, ale jednak jest :) 

Od razu przechodzę do rzeczy, czyli do ogłoszenia zwycięzcy w konkursie, w którym do wygrania była książka Dagny Kurdwanowskiej "Romanse wszech czasów". Tym razem szczęście uśmiechnęło się do zielonomi, która przedstawiła całą listę niezwykłych i niezapomnianych par, które jej zdaniem mogłyby trafić do w/w publikacji. Ciekawe, czy którąś z nich odnajdziesz na jej kartach podczas lektury :) 
Serdecznie Ci gratuluję, a pozostałym uczestnikom, a właściwie uczestniczkom, gorąco dziękuję za udział w konkursie i za podzielenie się ze mną swoimi zasługującymi na uwagę parami kochanków. Przyznam, że niektóre są mi znane jedynie ze słyszenia, a dzięki Wam poczułam chęć poznania ich nieco bliżej :)

Do zielonomi wysyłam mail, a Wam życzę miłego wieczora i do zobaczenia/poklikania, czy jak to nazwać, w kolejnym konkursie :)

http://sfinks.info/


6 komentarzy:

  1. Dzień był trudny, chwilami smutny i stresujący, wewnętrzne skrzydła trochę mi się potarmosiły, ale Ty je całkiem fajnie je wygładziłaś:) Dziękuję:)!! I Nie powiem, ciekawa jestem czy moja pary faktycznie są takie wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, w takim razie i ja się cieszę tym bardziej, że mój wybór padł na Twoją odpowiedź :) Mam nadzieję, że książka Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Serdecznie gratulacje - taka lista nie mogła przejść bez nagrody! :-D

    OdpowiedzUsuń