Stosik #8

Za nami Święta i czas prezentów, a więc przyszła też pora na kolejny stosik. Przedstawiam Wam książki, które w ostatnim czasie zasiliły moją biblioteczkę.


1.  "Thorgal"  Grzegorz Rosiński, Jean Van Hamme, Egmont Polska - szesnaście tomów, które są uzupełnieniem posiadanej przeze mnie kolekcji :) Teraz brak mi już jedynie 1 tomu!
2. "Seksturysta" Adam Ambler, Sel Publishing - książka, o której pisałam już na blogu, a którą otrzymałam od autora jako jedna z osób, która została zacytowana na okładce książki. (Tu znajdziecie mój post o tej książce.)
3. "Cztery zachodnie staruchy" Bartosz Jastrzębski, Jędrzej Morawiecki, wyd. Fundacja Sąsiedzi.
4. "Meczet Notre Dame. Rok 2048" Elena Tchoudinova, wyd. Varsovia - książka od portalu społecznościowego eKulturalni.pl otrzymana w ramach wyróżnienia recenzji, jaką zamieściłam na tymże portalu.
5. "Smoki na zamku Ukruszon" Terry Pratchett, wyd. Rebis - u mnie na półkach nie może zabraknąć nowego Pratchett`a :)
6. "Zaprzysiężeni: Skarb Attyli" Robert Low, wyd. Książnica - wygrana u Marty z bloga okiemmk.com.
7. "Wiking" Tim Severin, wyd. Anakonda - książka kupiona za sprawą w/w Marty, a wszystko przez jej post o tej książce - KLIK.
8. "Mroczne szaleństwo" Karen Marie Moning, wyd. Mag.
9. "Dziennik Helgi" Helga Weissova, wyd. Insignis.
10. "Nokturny. Pięć opowiadań o muzyce i zmierzchu" Kazuo Ishiguro, wyd. Albatros - prezent od Marty :)
11. "Dawca" Lois Lowry, wyd. Galeria Książki.

I jeszcze trochę e-booków:
11. "Świadomość" 










34 komentarze:

  1. O rany, tyle książek, a ja żadnej nie czytałam! W takim razie życzę Ci zdobycia pierwszego tomu Thorgala i przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, chyba powinnam cyferkę 1 zapisać słownie, bo brakuje mi tomu 31, nie 1. Ale i tak dziękuję i na 100% mi się uda zdobyć ten brakujący tom :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę Thorgala, którego jeszcze nie miałam okazji przeczytać ;)
    Drugastronaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno, koniecznie to nadrób jeśli nasz na niego chęć :)

      Usuń
  3. Cytat na okładce książki, cudnie. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. ile super książek :)) najbardziej zazdroszczę ,,Czterech zachodnich staruch" !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, nie mogłam przejść obojętnie obok tej książki! :))) Mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania.

      Usuń
  5. Gratulacje cytatu i powodzenia w czytaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyda się też powodzenie w pisaniu o przeczytanych książkach, bo marnie bywa z czasem.

      Usuń
  6. Gratuluję! Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie stosisko! Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ja jakoś nie pomyślałam o nim jako o wielkim ;) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Zupełnie nic nie znam, piękny stosik, czekam na recenzje i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja sama czekam aż uda mi się zrecenzować to, co przeczytałam i przeczytam ;)

      Usuń
  9. Zazdroszczę...w sumie wszystkich książek. Mój stosik jest duuużo skromniejszy, ale zapewne, kiedy pójdę do biblioteki to go uzupełnię. :)

    recenzje-always.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Always SadLess każdy stosik to i tak czysta przyjemność :)

      Usuń
  10. Super stos Edytko, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ożesz Ty! Zazdroszczę Thorgala, bo sam jestem jego wielkim fanem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiku bardzo mnie cieszy, że Thorgal zasili moje półki :)

      Usuń
  12. Patrząc na Twój piękny stos, mój jest malutkim, malusieńkim, ale super gratuluję Ci takiego zbioru Thorgala. Świetny stosik i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój stosik też jest niczego sobie :)

      Usuń
  13. Z Twojego nowego stosiku czytałam tylko Thorgala. Nie przeczytałam wszystkich tomów, co jednak bardzo bym chciała nadrobić jak tylko znajdę trochę więcej czasu!
    Pozostałe książki już po samych tytułach wydają się interesujące, więc czekam na Twoje kolejne recenzje :)
    Przyznaję, że od przeprowadzki do Norwegii staram się jednak czytać jak najwięcej właśnie po norwesku, więc mam zaległości w polskich lekturach... Aktualnie kończę czytanie "Et helt halvt år" - Jojo Moyes, a niedawno rozpoczęłam czytanie "Nesten perfekte folk" - Michael Booth. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thorgal znowu sobie przysiądę i przeczytam od początku :)
      Ja czytam po norwesku po troszku, bo jednak jestem zbyt mocno uzależniona od czytania żeby porzucić polskojęzyczne książki ba rzecz norweskich w dużo mniejszej ilości ;)
      I jak się czyta Jojo Moyes? Bo zastanawiałam się nad tą książką, czy podołam językowo.

      Usuń
  14. Gratuluję nabytków... tym bardziej, że żadnego z bliska nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję pięknie za linki ;* Mam nadzieje, że książki Ci się spodobają! Czy Dawca to "Dawca pamięci" tzn. książka na której podstawie powstał film? Dużo fajnych e-booków także widzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ta książka :)
      Owszem, e-booki zapowiadają się smakowicie :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Basiu, to zajrzyj na taniaksiazka.pl, bo ja tam znalazłam go w bardzo dobrej cenie :)

      Usuń