Wyniki Konkursu z wampirami i wilkołakami :)

Było ciężko. Z czym? Ano z wyborem tej jednej jedynej odpowiedzi, która zostanie nagrodzona. Nie mam pojęcia, jak radzą sobie z wyborem zwycięzcy jurorzy przeróżnych konkursów, gdzie zgłoszeń są setki, a nawet tysiące! 

Przede wszystkim gorąco chcę podziękować wszystkim za udział i wspaniałe odpowiedzi, każda z nich czymś mnie urzekła, stąd ta trudność z wyborem zwycięzcy. Żeby sobie choć trochę pomóc w podjęciu decyzji, po wielokrotnym przeczytaniu wszystkich wypowiedzi, wybrałam ścisłą trójkę, spośród której wylosowałam jednego szczęśliwca. (Musiałam się wspomóc losowaniem, bo z tej trójki nie byłabym w stanie inaczej wybrać zwycięzcy!) Co ciekawe, w tejże trójce znalazły się aż dwie odpowiedzi zachwalające bycie wilkołakiem, a tylko jedna - wampirem, a moje sympatie są przecież po stronie krwiopijców. 

Nie przeciągając, niniejszym ogłaszam, że książkę Wampiry i wilkołaki. Źródła, historia, legendy od antyku do współczesności Erberto Petoii oraz kalendarz ścienny na 2015 r. The Reading Woman firmy Pomegrante powędrują do Katarzyny Chojeckiej-Jędrasiak.

(Katarzyna prowadzi interesującego bloga Kącik z książką.) Serdecznie Ci gratuluję! Za chwilę wyślę do Ciebie mail z prośbą o dane adresowe i mam nadzieję, że przesyłka dotrze do Ciebie jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia. Przyjemnej i ciekawej lektury Katarzyno! :)

Oto odpowiedź Katarzyny:

WILKOŁAK
Dlaczego? Wampiry to generalnie truposze, a takiemu ożywionemu martwemu bliżej do zombie niż wysublimowanej elegancji (współczesny wizerunek wampira jest wg mnie bardzo przekłamany ;)
Natomiast zmieniając się w wilka (nie stworzenie wilkopodobne), nadal bym żyła, miałabym doskonale wyostrzone zmysły i zachowałabym elegancką, choć już nie-ludzką sylwetkę. Mogłabym poczuć prawdziwą wolność biegając po lasach z watahą i wyć do księżyca, kiedy tylko najdzie mnie ochota.
Pozostałym dziękuję za wspaniałe odpowiedzi i mam nadzieję, że spotkamy się, gdy zorganizuję kolejny konkurs :)

PS. Dla ciekawych... Dwie pozostałe osoby, spośród których losowałam zwycięzcę to Aniela M i Karolina Małkiewicz :) Może następnym razem dziewczyny! :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję! :) Po masakrycznym tygodniu tak miła wiadomość to naprawdę miła niespodzianka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i książka i kalendarz przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Gratulacje!

    A przy okazji - podziękowania za wyróżnienie :)

    pozdrawiam serdecznie
    Aniela

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) Gratulacje dla zwyciężczyni i pozostałych ;) Fajny konkurs to był!

    OdpowiedzUsuń