"Oddaj MiSie"


Już kolejny rok z rzędu, dokładnie szósty, Studencka Organizacja Public Relations PRogress organizuje akcję charytatywną "Oddaj MiSie", która polega na zbiórce zabawek, przyborów szkolnych i tytułowych misiów dla potrzebujących dzieci.

W dniach od 9 do 11 grudnia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach będzie można oddać zabawki, pluszaki, gry planszowe, art. papiernicze, książeczki dla dzieci i młodzieży. Wszystkie dary trafią później do świątecznych paczek!

Osoby, które nie mogą osobiście oddać zabawek, mogą wysłać paczki na adres organizatora: 
SOPR PRogress
UE w Katowicach
ul. 1-go Maja 47
40-228 Katowice
bud. E, pok. 406
 
Wszelkie informacje można uzyskać pod adresem mailowym: kulturkamaialis@gmail.com
 
Zajrzyjcie też na fanpage akcji - KLIK.
 
Podarujcie dzieciom uśmiech, a swoim zabawkom nowe życie :) Czasem nie trzeba wiele, żeby podzielić się z kimś radością...
 
Zapraszam Was do dzielenia się radością i informacją o akcji!
 

12 komentarzy:

  1. Ha, nazwa akcji jest po prostu wyborna :) Uwielbiam, kiedy akcje charytatywne okraszone są takim niekonwencjonalnym hasłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieloznaczne i chwytliwe :) Trudno nie zwrócić na nie uwagi.

      Usuń
  2. Hasło jest naprawdę świetne. Lepszego nie można było wymyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże! Wchodzę na bloga, który wyświetlił mi się w aktualnościach i co??? Gdzie ja jestem! Jeny! Zgubiłam sie! Aaaa, nieee! Jestem w domu. ;) Jakie zmiany! Bardzo fajne, ale mi ciężko przyzwyczaić oko na nowym. ;)
    U mnie ostatnio była zbiórka zabawek dla dzieciaków z Ukrainy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie samej było dziwnie widzieć bloga w takiej wersji, ald chciałam odmiany to ją mam ;)
      Zbiórka zabawek dla dzieci z Ukrainy to także zacna akcja!

      Usuń
  4. Świetna inicjatywa, a zmiana szablonu na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, inicjatywa się wspaniała i warta rozpropagowania :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Świetnie, że zachęcasz czytelników do przyłączenia się do tej szczytnej akcji!

    OdpowiedzUsuń
  6. O! To w tym roku akcja też wystartowała? Super. :)

    OdpowiedzUsuń