Nowość i zapowiedzi Wydawnictwa Psychoskok

Wydawnictwo Psychoskok to jedna z tych oficyn w ofercie, której znajdziecie książki polskich autorów, w tym bardzo wielu debiutantów. Pozycje wydawane przez Psychoskok można kupić zarówno w formie tradycyjnej, jak i elektronicznej. Nauczona doświadczeniem już wiem, że warto dać szansę debiutantowi i/lub nieznanemu pisarzowi, bo może się okazać, że nic nie mówiący nam tytuł książki okaże się być kawałkiem dobrej literatury. Namawiam i Was, byście dali szansę niewiadomemu :) Być może któraś z poniższych książek Was zainteresuje.

"W głąb lawendowych uliczek" 
Autor: Klaudia Kopiasz

"W głąb lawendowych uliczek" to debiutancka powieść młodej polskiej autorki Klaudii Kopiasz. Przepiękna i bardzo dojrzała, o tęsknocie i determinacji w poszukiwaniu prawdziwej miłości i o tym, jak jeden incydent potrafi zburzyć istniejący i poukładany świat. W takiej sytuacji znalazł się główny bohater, który ma dobrą pracę, dziewczynę z którą chce wziąć ślub i wydawałoby się, że nic więcej do szczęścia nie jest mu potrzebne. Jednak któregoś dnia otrzymuje w prezencie książkę, która zmieni wszystko. Ta niezwykła, a może trochę magiczna opowieść jest poszukiwaniem tego co w życiu najważniejsze i z czego czasami zbyt późno zdajemy sobie sprawę.





"Królowa kokonu"
Autor: Dominika Czajka

Już w tym miesiącu w sprzedaży pierwsza książka debiutującej pisarki Dominiki Czajki „Królowa kokonu”. Młoda autorka utwierdza nas w przekonaniu, że z wiarą nadzieją i miłością żyje się łatwiej i lepiej, jednak współczesnemu człowiekowi brakuje tych cnót. Tak też żyje główny bohater powieści – Zofia i jej mąż alkoholik. Życie kobiety to wieczny strach i walka o codzienne przetrwanie w relacji kat-­ofiara. Pracująca w hipermarkecie kobieta z jednej pensji musi utrzymać całą rodzinę. Mimo chorej i zepsutej miłości, bólu i cierpienia kobieta nie chce odejść od męża, a wręcz przeciwnie ma w sobie siłę by wierzyć, że jej życie któregoś dnia się zmieni, że istnieje idealny świat.



"Zabójstwo z urojenia"
Autor: Stefania Jagielnicka-Kamieniecka

Najnowsza powieść Stefanii Jagielnickiej­Kamienieckiej „Zabójstwo z urojenia” to opowieść o miłości i namiętności, nierzadko przeplatanej dramatycznymi przeżyciami. Główna bohaterka – Brygida za namową swojej matki wychodzi za mąż za austriackiego milionera. Ma wszystko o czym marzy niejedna kobieta na jej miejscu, wszystko co drogie i luksusowe, kochającego męża, prócz tego jednego i najważniejszego, które sprawia że człowiek jest szczęśliwy – miłości. Brak tego uczucia do męża powoduje, że kobieta poznaje innego mężczyznę. Bardzo szybko okazuje się jednak, że prócz seksu nie łączy ich nic. Zraniona odrzuceniem kochanka Brygida przybiera inną tożsamość i wygląd postanawiając zemścić się na nim. Jak zakończy się ta historia? Czy główna bohaterka odnajdzie miłość? Czy znajdzie w sobie siłę do walki o lepsze życie? 

Czy znaleźliście wśród nich coś, co Was zainteresowało? Mnie kusi książka Klaudii Kopiasz "W głąb lawendowych uliczek".

Reakcje:

16 komentarzy:

  1. Super, że wydawnictwo wspiera młodych, polskich autorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach "W głąb lawendowych uliczek". Wydawnictwo znam, niektóre debiuty są naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Ty uważasz, że można znaleźć w Wydawnictwie Psychoskok ciekawe książki :)

      Usuń
  3. Mnie kusi ta sama, co Ciebie :) Jeszcze nie miałam okazji nic czytać z tego wydawnictwa, a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Ja niedawno odkryłam, że co prawda jeszcze nie czytałam nic wydanego przez to Wydawnictwo, ale mam ich książki :)

      Usuń
  4. Jestem już po lekturze "W głąb lawendowych uliczek", mam nadzieję, że recenzja ukaże się za niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! W takim razie jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji :)

      Usuń
  5. Ciekawe pozycje, a o wydawnictwie już trochę słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że trochę dobrego o Wydawnictwie słyszałaś :)

      Usuń
  6. Krótka notka informacyjna:
    http://basiapelc.blogspot.com/2014/08/wyzwania-czytam-murakamiego-i-czytam.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jeszcze nie czytałam żadnej książki tego wydawnictwa. Muszę to nadrobić. "Zabójstwo z urojenia" to mój typ:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytasz, ja z przyjemnością przeczytam Twoją recenzję :)

      Usuń
  8. Ta ostatnia książka ma okładkę jak z kalejdoskopu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, patrz! zupełnie na to nie zwróciłam uwagi ;)

      Usuń