Stosik #6

Wróciłam z wakacji. Odpoczęłam, zregenerowałam się, zrelaksowałam, wyciszyłam. Poznałam ciekawych ludzi, odwiedziłam niezwykłe miejsca. Zrobiłam mnóstwo zdjęć, którymi za jakiś czas podzielę się i z Wami :) Jak to w moim przypadku bywa, bagaż powrotny z wakacji był większy niż ten zabierany na urlop. Nie mogło być inaczej, skoro wraz ze mną przyjechały do domu kilogramy książek :D Zapraszam więc na post, w którym chwalę się tym, co wzbogaci moją biblioteczkę i wcale się tego nie wstydzę :P
1. "Tatuaż z lilią" Feeria - książka wygrana u Polacy nie gęsi i swoich autorów mają.
2. "Para w ruch" Terry Pratchett, wyd. Prószyński i S-ka.
3. "Kręte ścieżki" "Napisz recenzję, wygraj zestawy: książki i kosmetyki”
Spóźnione wyznania", John Boyne, wyd. Znak literanova - "Napisz recenzję, wygraj zestawy: książki i kosmetyki”
Mowa trawa: Słownik piłkarskiej polszczyzny", Marcin Rosłoń, wyd. Bukowy Las.
6. "Żywoty pań swawolnych" Pierre de Bourdeille Brantôme, wyd. PIW - wygrana w konkursie na blogu Wieczór z książką.
7. ''Córka Agamemnona'' Ismail Kadare, wyd. Świat Książki -
wygrana w konkursie na blogu Wieczór z książką.
8. ''Własność" Valerie Martin, wyd. Rebis - wygrana w konkursie na blogu Wieczór z książką.
9.  ''Dziś i zawsze'' Nora Roberts, wyd. Amber - wygrana w konkursie na blogu Wieczór z książką.
10. ''Zapach Twojego oddechu'' Melissa P., wyd. Albatros - wygrana w konkursie na blogu Wieczór z książką.
11. ''Playboy. Opowiadania'' Alice K. Turner, wyd. Rebis - wygrana w konkursie na blogu Wieczór z książką.
12. "Pam Lodowego Ogrodu" (4 tomy) Jarosław Grzędowicz, wyd. Fabryka Słów.
13. "Szlachetny Żyd Hitlera. Życie lekarza biedoty Edwarda Blocha" Brigitte Hamann, wyd. Universistas - książka otrzymana w ramach współpracy. (Universitas)
14. "Nie tylko Anna Frank" Diane I. Wolf,  wyd. Universistas - książka otrzymana w ramach współpracy
(Universitas)

15. "Niewidzialna korona" Elżbieta Cherezińska, wyd. Zysk i S-ka.
16. "Konformizm, bunt, nostalgia. Turystyka niszowa z Polski do krajów byłego ZSRR" Anna Horolets, wyd. Universitas - książka wygrana w konkursie zorganizowanym na
profilu facebookowym wydawnictwa.
17. "Amerykański przekręt" Robert W. Greene, wyd. Znak literanova - wygrana w konkursie "Napisz recenzję, wygraj zestawy: książki i kosmetyki” zorganizowanym przez Księgarnie Matras.
18. "Zacisze Gosi"  Katarzyna Michalak, wyd. Znak - wygrana w konkursie "Napisz recenzję, wygraj zestawy: książki i kosmetyki” zorganizowanym przez Księgarnie Matras.
19. "Kochanka królewskiego rzeźbiarza" Victoria Gische, wyd. Bellona - książka z autografem autorki, wygrana na
profilu facebookowym autorki.
20. "Córka wikingów. Srebrny młotek" Vera Henriksen, wyd. Książnica - udało mi się wreszcie upolować trylogię Henriksen :)
21. "Córka wikingów. Znak" Vera Henriksen, wyd. Książnica.
22. "Córka wikingów. Święty król" Vera Henriksen, wyd. Książnica.
23. "Japonizm polski" Anna Król, wyd. manggha.
24. "Misjonarze z Dywanowa. Polski szwejk na misji w Iraku, cz. 2 - Jonasz" Władysław Zdanowicz, wyd. Księgarnia Zdanowicz - książka z autografem, otrzymana od autora do recenzji.
25. "Misjonarze z Dywanowa. Polski szwejk na misji w Iraku, cz. 3 - Honkey" Władysław Zdanowicz, wyd. Księgarnia Zdanowicz - książka z autografem, otrzymana od autora do recenzji. 

26. "Gambit mocy" Piotr Muszyński, wyd. Oficynka - książka wygrana w konkursie zorganizowanym na blogu MKCzytuje.
27. "Czas żniw" Samantha Shannon, wyd. Sine Qua Non - książka wygrana w konkursie zorganizowanym na blogu Czworgiem Oczu.
28. "Ludzie z Innhaug. Oline" Anne Karin Elstad, wyd. Elipsa - seria książek norweskiej pisarki, którą po długich poszukiwaniach, udało mi się nareszcie "dorwać" na Allegro.
29. "Ludzie z Innhaug. Magret" Anne Karin Elstad, wyd. Elipsa.
30. "Ludzie z Innhaug. Nowe życie" Anne Karin Elstad, wyd. Elipsa.
31. "Ludzie z Innhaug. Pojednanie u końca drogi" Anne Karin Elstad, wyd. Elipsa.
32. "Cześć, mam na imię Michał" Michał Krupa, wyd. Novae Res - książka z autografem, otrzymana od autora do recenzji.
33. "Rowerem na koniec świata" Bruno Wioska, wyd. Sowa Sp. z o.o. - książka z autografem.


I kilka e-booków, których z wiadomych przyczyn na powyższych zdjęciach brak:
34. "Lucyfer. Moja historia" Victoria Gische, wyd. Wydawnictwo Psychoskok - książka wygrana na
profilu facebookowym autorki.
35. "Pozytywnie nieobliczalni" Marcin Brzostowski, wyd. e-bookowo.pl.
36. "Zapomniałem. Miniatura" Michał Przyborowski - tomik poezji otrzymany do recenzji od autora.
37. "Fabryka wtórów" Tomasz Mróz - książka otrzymana do recenzji od autora

38. "RPGranda, czyli świat po drugiej stronie" Dawid Czaja - książka otrzymana do recenzji od autora.



Zapowiada się zaczytana jesień! :)
Reakcje:

55 komentarzy:

  1. Nabytki przepiękne, tylko pozazdrościć. Ja też mam "Niewidzialną koronę", fenomenalna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego innego się nie spodziewam po "Niewidzialnej koronie" prosperiuszu :)

      Usuń
  2. Super! Pozostaje mi życzyć Tobie przyjemnej lektury :) Czekam także niecierpliwie na zdjęcia z wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :) Mam nadzieję, że znajdę na wszystko, co zaplanowałam czas to i zdjęcia się pojawią :)

      Usuń
  3. Widzę, że mnóstwo ciekawej lektury przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo ciekawych książek, ale najbardziej przemawia do mnie Cherezińska :)

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaczytana jesień :) Zazdroszczę Pana Lodowego Ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taka powinna być ta jesień Natalia_Lena :)

      Usuń
  6. Miłego czytania:) Kilka książek chętnie bym Ci podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kingo, a co Cię najbardziej zaciekawiło?

      Usuń
  7. Rany boskie ile książek! Zazdroszczę zwłaszcza Grzędowicza ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamil, ja do kupienia Grzędowicza przymierzałam się od dawna i wreszcie zrealizowałam swój plan :)

      Usuń
  8. Ja jestem w trakcie czytania II tomu Pana Lodowego Ogrodu...coraz bardziej lubię Vuko, coraz mocniej się wkręcam w jego podróż:)
    To wydanie bardzo przyjemnie się czyta:)
    Piękny stosik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cypisko, a ja się nie mogę doczekać, kiedy się zabiorę z PLO! :D
      Stosik cieszy moje oko :)

      Usuń
  9. Ale książków Ci się nazbierało :O A Grzędowicza też chcę! Chyba w końcu kupię jego książki, póki są w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie sobie pomyślałam, że muszę wreszcie kupić PLO, zanim trudno będzie je dostać.

      Usuń
  10. ożesz w morde ! że tak powiem ! ale książek do czytania !
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Miziol! :) I tak musiałam się powstrzymywać, żeby więcej nie kupować ;)

      Usuń
  11. Wspaniałe zdobycze. Ja również dopiero co wróciłam z wakacji, podczas których kupiłam sobie kilka książek, jednak moje zakupy nijak nie mają się do Twoich, głównie ilościowo. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla mnie to oczywiste, że z wakacji/wyjazdów wraca się z jakąś książką albo kilkoma ;)

      Usuń
  12. Ale z Ciebie zdolna sztuka! :D Serdecznie gratuluję wygranych i podziwiam stosi-ska ;):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izbaleko, dziękuję :) Książek nigdy dość, więc co jakiś czas próbuję coś wygrać, no i zdarza się, że mi się udaje :)

      Usuń
  13. No to zaczytanej jesieni :) Też chcę autografy i tyle książek. Polecam "Tatuaż z lilią".

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny, zazdroszczę,ale tak pozytywnie;-) Chętnie bym przeczytała: Boyne,Gishe,Evans,Wolf,Hamann. Pozdrawiam i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jestem pewna, że lektury będą udane :)

      Usuń
  15. Książki Evans i Michalak mnie zaciekawiły : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie oba nazwiska to nowości. Tzn. coś tam gdzieś tam słyszałam, ale osobiście się nie spotkałam ;)

      Usuń
  16. O.O wow książków jak mrówków! Zazdroszczę! Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelizarda, ja też zawsze zazdroszczę innym stosików, gdy je oglądam, na szczęście co jakiś czas sama się w trochę książek zaopatruję :)

      Usuń
    2. Ja również Edytko, ale nigdy nie dorobiłam się tylu jednocześnie. / Teraz szczególnie u mnie krucho z kasą - niestety. / Szczerze gratuluję. :)

      Usuń
  17. O ja! Ile książek :D Miłego czytania :) Najbardziej czekam na recenzję: "Szlachetny Żyd Hitlera. Życie lekarza biedoty Edwarda Blocha" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Możliwe, że książka, która Cię tak zainteresowała będzie jedną z pierwszych, po którą sięgnę z tego stosiku, bo i ja jestem jej niezmiernie ciekawa.

      Usuń
  18. Przecudne różności!!! Ileż czytania przed Tobą!! Ja najbardziej chciałabym poznać z twojego stosiku "Córkę wikingów", "Niewidzialną koronę" i "Lucyfer..." :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "córka wikingów" to jedna z moich wyczekanych i wyszukanych książek :)

      Usuń
  19. Dziękuję za dodanie do stosika
    Tomasz Mróz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Skoro otrzymałam książkę, to koniecznie musiałam się nią pochwalić :)

      Usuń
  20. "Para w Ruch" u mnie też czeka na swoją kolej, ale kiedyś sobie postanowiłam, że będę zamieszczać wszystkie po kolei historie ze Świata Dysku, więc chyba jeszcze poleży, albo nie wiem ;)
    Widzę też u Ciebie w stosiku parę książek, po które sama chętnie sięgnę i ogromnie ciekawa jestem jak odbierzesz "Pana Lodowego Ogrodu', którego uwielbiam i już chyba czytałam ze dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to pewnie trudne, tak czekać aż się przeczyta i napisze o wszystkich częściach Świata Dysku po kolei, gdy czeka na półce najnowsza część, ale sądzę, że Twój pomysł jest całkiem dobry.
      PLO znam tylko wyrywkowo, także już się cieszę, że wreszcie poznam całość :)

      Usuń
  21. Istne książkowe szaleństwo. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. O! mamo, mamo!! też TAK - TYYYYYYYYLE - chcę:)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielonomi, raz na jakiś czas mogę zaszaleć :)

      Usuń
  23. Same perełki! Jestem ciekawa Twojej opinii o wszystkich, ale najbardziej o Gambicie, gdyż miałam małe ale do niego, więc jestem ciekawa czy masz podobnie! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Zobaczymy, jak go przeczytam. Teraz to mam do czytania całe mnóstwo książek, a do tego przeprowadzkę na głowie, więc i brak czasu ;)

      Usuń
  24. Grzędowicz prezentuje się iście wyśmienicie. :D Ile autografów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie ładnie na półce ten Grzędowicz się prezentował ;) Nie mogę się doczekać aż poustawiam książki w nowym domu i znajdę czas na czytanie!

      Usuń
  25. Fajny stosik :) pokaźna ilość książek ;)

    Jeśli masz chwile wpadnij : http://zaczytanamarzycielka8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń