Stosik #5

Tym razem przedstawiam Wam małe co nie co, które właśnie do mnie przyleciało :)

1. "Nowele i opowiadania południowosłowiańskie Chrestomatia Tom I" Cirlić Branko , Cirlić Elżbieta, wyd. Dialog.
2. "Zapiski spod wezgłowia, czyli notatnik osobisty" Sei Shōnagon, wyd. Dialog.
3. "Zatopiona arka" Warłamow Aleksiej, wyd. Dialog.
4. "Wampiry i wilkołaki. Źródła, historia, legendy od antyku do współczesności" Erberto Petoia, Wydawnictwo Universitas.
5. "Diabeł" Alfonso M. Di Nola, Wydawnictwo Universitas.
6. "Oszust matrymonialny" Leszek Szymowski, wyd. Bollinari Publishing Hose - książka otrzymana za udział w konkursie zorganizowanym przez czasopismo Fanbook. (3 numery czasopisma również dotarły, ale niestety nie zmieścił się do walizki.)
7. "Horyzont zdarzeń. Parabellum. Tom 2" Remigiusz Mróz, wyd. Erica Polski Instytut Wydawniczy - książka otrzymana od autora do recenzji. 
8. "Głusi" .
9. "Królowa burzy" Marion Zimmer Bradley, wyd. vis-a-vis/etiuda.
10. "Gra anioła" Carlos Ruiz Zafon, wyd. Muza.
11. "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon, wyd. Muza.

Dodatkowo kupiłam 2 e-booki:
1. "Boginie, prządki, wiedźmy i tancerki. Wizerunki kobiety w kulturze Indii" red. Marzenna Jakubczak, Wydawnictwo Universitas.
2. "Wartości Wschodu i wartości Zachodu. Spotkania cywilizacji" Janusz Danecki, Andrzej Flis, Wydawnictwo Universitas.
I tu chciałabym się z Wami podzielić pewną informacją, która ucieszy każdego książkoholika. A przynajmniej mnie bardzo raduje :) Otóż na stronie Wydawnictwa Universitas możecie kupić kilkadziesiąt tytułów książek w wersji elektronicznej po cenie, jaką sobie sami wybierzecie. To Wy decydujecie, ile wydacie:) Jest tylko jeden warunek: minimalna cena to 1,23 zł. Szczegóły znajdziecie tutaj: KLIK.
http://www.universitas.com.pl/katalog/kat_173
zrzut ekranu strony http://www.universitas.com.pl
I to by było na tyle na chwilę obecną  :) Reszta musi poczekać aż będę mogła ją zabrać.


28 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe książki. Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Obym tylko miała dużo czasu :)

      Usuń
  2. Dysiu co za zbiory, czekam na recenzje i fajna ta promocja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze poprzednich stosików nie przeczytałam, ale od przybytku głowa nie boli :)

      Usuń
  3. Ja cały czas czekam na Fanbooka, obiecałam komuś wszystkie trzy numery. Piękny stos, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Fanbooka dorwę w swoje ręce w lipcu :)

      Usuń
  4. zazdroszczę gry anioła i cienia wiatru - chociaż to drugie już posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marre S, to czemu zazdrościsz, skoro masz? :)

      Usuń
  5. Ciekawy stosik, najbardziej interesuje mnie "Cień wiatru" - cholernie chcę przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym spotkaniu z Zafonem ("Światła września") też bardzo chcę przeczytać "Cień wiatru" :)

      Usuń
  6. Stos zacny. Ciekawe pozycje. Nie czytałam żadnej - czekam na Twoje recenzje z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga CM obym tylko znalazła czas na pisanie, bo na przeczytanie na pewno znajdę :)

      Usuń
  7. Cieszę się, że "Głusi" dotarli. Ciekawa jestem jak Ci się spodoba ta specyficzna lektura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann RK, sama jestem bardzo ciekawa tej książki. Lubię mierzyć się ze specyficzna literaturą.

      Usuń
  8. "Cień wiatru" i "Gra anioła" - fantastyczne książki! Chciałabym móc je przeczytać jeszcze raz po raz pierwszy :) Zakochałam się w nich. A szczególnie w tej pierwszej. Nie czytam po kilka razy tej samej pozycji, ale tą akurat przeczytałam dwa razy i na pewno jeszcze do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak je kochasz!? No, to zapowiada się wspaniała lektura.

      Usuń
  9. Ciekawy stosik:) "Cień wiatru" znam i z całego serca polecam.
    Zapraszam do mnie:
    mirabelkowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyno, tyle osób mi polecało Zafona i jego "Cień wiatru", że nie miałam wyjścia i kupiła ;)

      Usuń
  10. Fantastyczne lektury! Szczególnie jestem ciekawa książki, którą od dawna mam w planach do zdobycia - "Wampiry i wilkołaki". "Diabła" czytałam, podobnie jak "Głuchych" i jestem ciekawa, jak ocenisz tę pozycję, mocno specyficzną, nie da się ukryć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do wilkołaków i wampirów, zresztą do wszelkich legend :) Moja ciekawość względem "Głuchych: wzrasta :)

      Usuń
  11. Ale cudne wybory! W takim razie samej przyjemności z czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja bym się chętnie zakradła do twej biblioteki ;)
    czekam aż przeczytasz Zafona i być może będzie wart jakiejś notki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś Ci się uda ;) Postaram się napisać o Zafonie!

      Usuń
  13. "Małe co nieco"? :D To jest małe? :D
    Miłego czytania :)
    A na tę stronę już patrzę, może coś mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń