Stosik #3

Nazbierałam trochę tytułów, co oznacza, że nadeszła pora na post stosikowy :)

1. "Tamar Rodowód łaski" Francine Rivers, wyd. Aetos - wygrana w konkursie zorganizowanym przez księgarnię internetową Gandlaf.
2. "SILOS" Hugh Howey, wyd. Papierowy Księżyc - wygrana w konkursie zorganizowanym przez Booklips.pl.
3. "Florystka" Katarzyna Bonda, wyd. Videograf II - wygrana w konkursie zorganizowanym przez autorkę na Facebooku.
4. "Prędkość ucieczki. Parabellum. Tom 1" Remigiusz Mróz, wyd. Erica Polski Instytut Wydawniczy - książka otrzymana od autora do recenzji.
5. "Podróż zimowa" Amelie Nothomb, wyd. Muza - wygrana u Lustitii.

Przechodzimy do moich małych zakupów :)

6. "Papieżyca Joanna" Donna Woolfolk Cross, wyd. Książnica.
7. "Rok potopu" Margaret Atwood, wyd. Znak.
8. "Na nieludzkiej ziemi" Józef Czapski, wyd. Znak.
9. "Spiżowy łabędź" Kaari Utrio, wyd. Szara Godzina
10. "TANCERZE BURZY. Wojny lotosowej księga pierwsza" Jay Kristoff, wyd. Buchmann.
11. "sputnik sweetheart" Haruki Murakami, wyd. Muza.



12."Z pokorą i uniżeniem oraz inne powieści" Amelie Nothomb, wyd. Muza (Lustitio, zanim się dowiedziałam, co było w Twojej tajemniczej paczce, sama postanowiłam poznać bliżej Amelie Nothomb :)).
13. "Miłości polskich królowych i księżniczek.Czas Piastów i Jagiellonów" Iwona Kienzler, wyd. Bellona.
14. "Długa wojna" Terry Pratchett, wyd. Prószyński i S-ka.
15. "Wojna nie ma w sobie nic z kobiety" Swietłana Aleksijewicz, wyd. Czarne.
16. "Hobbit" J.R.R.Tolkien, wyd. Iskry (stare wydanie się rozsypuje, podobnie jak "Władca Pierścieni", więc powoli wymieniam).
17. "Dom w ciemności" Tarjei Vessas, wyd. Państwowy Instytut Wydawniczy.
18. "Płatek śniegu" Maxence Fermine, wyd. Czarna Owca (zakup zainspirowany przez Martę :)).

19. "Ametysta - 7 wymiar. Tom 1" Viktoria Armtrong, Self Publishing (EPUB)  - książka otrzymana od autorki do zrecenzowania.

I to wszystko na dziś moim mili :)

Dajcie znać, czy coś Was zaciekawiło z mojej gromadki, czy coś już czytaliście. Może macie swoje typy, po co powinnam sięgnąć w pierwszej kolejności :)


61 komentarzy:

  1. Aż mi się w głowie zakręciło! :) Tyyle tego masz ;p
    Marzec obfity w zdobycze :)
    I tyle wygranych - szczęściara! ja nie mam farta w konkursach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ami, bywają mnie i bardziej szczęśliwe pod względem konkursów miesiące :)

      Usuń
    2. Jak nie masz, jak masz. ;p

      Usuń
    3. ami została przyłapana :P

      Usuń
  2. Małe zakupy? :P. Gratuluję wygranej w konkursach, mi też się ostatnio poszczęściło i wygrałam "Kochankę królewskiego rzeźbiarza" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe :D Dziękuję i gratuluję także Tobie wygranej :)

      Usuń
  3. Tancerzy czytałam i czekam na kolejny tom, jestem ciekawa co się wydarzy a Silos chętnie bym podkradła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Ciekawe, czy mnie "Tancerze burzy" przypadną do gustu :)

      Usuń
  4. Ale stosy, jestem pod wrażeniem! Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wątpię, że taka właśnie będzie :)

      Usuń
  5. Od siebie mogę polecić "Papieżycę Joannę" - czytałam dwukrotnie, naprawdę dobra lektura - i "Miłości polskich królowych i księżniczek" - rewelacyjna książka, byłam pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino, "Papieżycę Jannę" kupiłam właśnie dlatego, że przeczytałam o tej książce u Ciebie :)

      Usuń
  6. Widzę, że masz talent co do wygrywania konkursów :D
    Na samym początku poleciłbym Ci przeczytać ,,Tancerzy Burzy''
    ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent albo szczęście :)
      Dziękuję za sugestię, co do lektury. "Tancerze Burzy" zapewne będą jedną z pierwszych książek, po które sięgnę.

      Usuń
  7. Fantastyczne książki. Najbardziej interesuje mnie Florystka. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na twoją recenzję "Florystki". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo! Jak kryminał, to zapewne Ksiązkówkę zainteresuje :)

      Usuń
  9. dużo książek, nie znam tych pozycji. Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwy ogrom książek ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) A ja stale powtarzam, że to mało ... ;)

      Usuń
  11. Widzę parę perełek, życzę przyjemnych lektur i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej to potrzebuję tego czasu :)

      Usuń
  12. Edyto, same delicje! Ale najbardziej bym Ci podkradł "Długa ziemię" :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Masz na myśli "Długą wojnę"? :) Bo "Długą ziemię" to już przeczytałam i o niej pisałam ;)

      Usuń
  13. Jej, tak patrzę na te książki i od razu mi się chce większego mieszkania i od razu mi się chce ściągnąć wszystkie moje książki z Polski! O zakupieniu nowych nie wspominając. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje książki ze sobą wszędzie zabieram :) Przeprowadzam się ja, książki też wędrują! Katia Zet, życzę Ci więc większego mieszkania, żebyś mogła przywieźć książki i dokupić kolejne :)

      Usuń
    2. O tak tak tak! Póki co nowe półki czekają na skręcenie. Będzie na co kolejne książki kłaść. :) Choć to i tak maly ratunek.

      Usuń
    3. Na moje już mi regałów zabrakło, więc trzeba dokupić ;)

      Usuń
  14. "Parabellum" jest bardzo dobre, "Sputnik..." niezły, choć Murakami ma lepsze książki w swoim dorobku. A tak poza tym, najbardziej jestem ciekawa "Florystki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich trzech jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  15. "Parabellum" to świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej ciekawi mnie Silos i Z pokorą i uniżeniem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wokół "Z pokorą i uniżeniem" krążyłam już od dawna :)

      Usuń
  17. Gratuluję wygranych, to się nazywa mieć farta ;)
    A tak na marginesie, to się nazywa stosik? ile ma wysokości? Metr czy więcej? ;):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie mierzyłam stosiku ;)))

      Usuń
  18. Mam twoje 4, 5 , 12 i 16. Nothomb - och cudowna, polecam. Myślę, ze się niej zakochasz na amen, bo jej twórczość bardzo mi pasuje do ciebie - naprawdę, nie wiem dlaczego, ale tak odczuwam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to jestem ciekawa, czy masz rację Basiu! :)

      Usuń
    2. Podbijam temat! Mam nadzieje, że Ci sie spodoba Edytko- ja ją uwielbiam do tego stopnia, że chcę, zeby inni też ja uwielbiali. Kiedyś zrobie Nothomb mały ołtarzyk - kiedy skompletuje wszystkiej jej książki.

      Usuń
    3. Mam nadzieje, że Was nie rozczaruję i dołączę do grona wielbicieli Nothomb :)

      Usuń
  19. oczywiście takich stosów niezwykle zazdroszczę i życzę ich więcej !
    z podanych tytułów najbardziej na moja nutę byłby pewnie "Spiżowy łabędź" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie więcej takich stosów :D

      Usuń
  20. Uwielbiam sosiki. Twój przypomniał mi, że Hobbit leży i u mnie na półce i nie może się doczekać przeczytania... Muszę się w końcu zmobilizować. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam sobie zamiar odświeżyć "Hobbita" nie tylko na półce, ale i w głowie :)
      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  21. "Papieżyca Joanna" to mój must have - zbieram się do tej książki od dłuższego czasu. A jeszcze dłużej marzę o tym, żeby wpadło mi w ręce coś Bondy - słyszałam o niej w jakimś programie w telewizj bardzo dawno temu i jestem ciekawa jej tekstów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodziłam i chodziłam koło "Papieżycy Joanny", aż w końcu się zdecydowałam i kupiłam :)

      Usuń
  22. Piękne stosiki! Zapowiadają długie godziny czytania... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz szczęście w konkursach :) same ciekawe pozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ostatnio mi się poszczęściło :)

      Usuń
  24. No to masz co czytać ;) Czytałam z tego stosu tylko "Tamar" bardzo dobra lektura, chociaż nieco wstrzasająca jak traktowano niegdyś kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  25. jak napisałam się już na FB lektury boskie i czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, tylko kiedy je pisać! ;)

      Usuń
    2. sama mam z tym problem;) 9 recenzji czeka...

      Usuń
  26. "Rok potopu" i "Długa wojna" - bardzo zazdroszczę. :D Mam nadzieję, że Nothomb przypadnie Ci do gustu. Jeśli nie, to na swoja obronę mam tyle - sama też chciałaś ją poznać! :D A "Parabellum" jest boskie - zacznij od niego. Kocham Bronka i kapitana Obelta, chciałabym zebyś juz i Ty ich "znała"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Parabellum" będzie na początku, bo od dawna bardzo chciałam je przeczytać. Z każda napotkaną na drodze recenzją co raz mocniej!

      Usuń
  27. Do "Florystki" marsz! Koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w miarę szybko po nią sięgnąć ☺

      Usuń