Stosik #2

Albo inaczej 12 kg książkowej przyjemności albo "słodki ciężar" ;) Tyle właśnie kilogramów książek ostatnio przygarnęłam. Poniżej znajdziecie wszystkie tytuły składające się na ten "słodki ciężar". Musiałam się nimi pochwalić :P
1. "Dziennik Mistrza i Małgorzaty" ,
Zmyślone życie Siergieja Nabokowa" Paul Russell
3. "Potem" Rosamund Lupton
4. "Siostra" Rasamund Lupton
5. "W komnatach Wolf Hall" Hilary Mantel
6. "Legion" Elżbieta Cherezińska
7. "Listy" J.R.R.Tolkien
8. "Legenda o Sigrudie i Gudrun" J.R.R.Tolkien
9. "Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa" Haruki Murakami
10. "Zmierzch" Osamu Dazai
11. "Saga o Olafie Tryggvasonie"












34 komentarze:

  1. Mogłabyś napisać, jaką okładkę ma Mantel? To miękka jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Mantel ma miękką okładkę; ale jest ona lekko usztywniana i trochę grubszą niż inne w miękkiej oprawie. Ale wersja w twardej też była. Według opisu jest ona skóropodobna :) - i rzeczywiście w dotyku przypomina nieco wyprawioną skórę.

      Usuń
    2. Ale, ale ... Jest też wydanie w twardej oprawie tylko wtedy wygląd okładki jest inny.

      Usuń
    3. Dada, wrzuciłam na facebooka zdjęcie mojej książki Mantel:)

      Usuń
  2. O rany! Ale cuda. :D "Siostrę" czytałam i polecam. :) "Światła września" - tak, tak! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My PRECIOUS!!!! ;)
      O "Siostrze" sporo dobrego czytałam, więc kupiłam pakiet, bo był tańszy niż same "Siostry".

      Usuń
  3. O matko! Ja chcę podotykać! Poczytać! :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz popatrzeć :P Też, z tego, co wiem, masz niedługo szansę, przywieźć takie zapasy :)

      Usuń
    2. O to się na pewno tak skończy. Tym bardziej, że obok Matrasa nie potrafię przejść obojętnie. No i nigdy nie udało mi się wyjść z jedną książką. Matras to zuoooo. ;))))))

      Usuń
    3. Dla mnie przejście obok każdej księgarni bez wejścia do niej i wyjścia z choc jedna książką to katorga :)

      Usuń
  4. Ahh piekny stosik. O wielu ksiazkach nie slyszalem, tylko o Dodyku Juli, wydaje sie byc fajna :)
    W miedzy czasie zapraszam do mnie, można u mnie wygrać moją własnoręczną zakładkę ! Więcej info tu : http://pozytywniezaczytany.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też uważam, że jest piękny, ten mój stosik :D
      Na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  5. OMG!!!! Chcę wszystkie! Legion - łał, Bułhakowie - nie nie mogę, wszystkie mi oddawaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdrość mnie zeżarła i wypluła !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbiłam sobie choć raz za te wszystkie książki, które mają inni, a ja mieć nie mogę ;)

      Usuń
  7. Kochana! jest czego zazdrościć wiesz że ja czekam na "Legendę..." i "Listy";PPPP oraz Gaimana;PPPPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na wszystko czekam :) I sama nie wiem jeszcze od czego zacznę! :)

      Usuń
  8. Patrzę i podziwiam i jestem w lekkim szoku. Rewelacyjny stos. Zazdroszczę. ;-)
    Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można się rozpieścić, prawda? :)
      Lektura będzie przyjemna na 100% :D

      Usuń
  9. Piękny, słodki ciężar :) Kilka tytułów bym Ci bez skrupułów podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A, jakie na przykład?

      Usuń
  10. Dotyk Julii moja ukochana książka polecam ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytam, na pewno przeczytam! :) Czemu ją tak mocno polecasz?

      Usuń
  11. Wcale na to nie patrzę!! Kurcze musiałaś mi takiego smaku narobić? Same wspaniałości!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze, to mnie ktoś "smaka" robi, więc teraz moja kolej :D

      Usuń
  12. Musisz być silną kobietą, jak to udźwignęłaś :) Piekny stos, a nic nie czytałam z niego, zatem przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siłaczka ;P
      A lektura zapowiada się bardzo przyjemnie :)

      Usuń
  13. ja aktualnie czytam 50 książek,które każdy powinien przeczytać w ramach akcji BBC(więcej info u mnie na blogu)
    Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie znam, ale ... Po pierwsze większość książek już czytałam, a po drugie - mimo, że chętnie bym je przeczytała kolejny raz - trudno by mi było znaleźć cas, a nie chcę zaniedbać innych wyzwań :) Dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  14. Wiele godzin szczęścia przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń