Mitologia w literaturze - kolejne wyzwanie autorskie.

Zamarzyło mi się podjąć kolejne wyzwanie czytelnicze :) Jakby było mi mało ;) Tym razem zapraszam Was do wyzwania Mitologia w literaturze.
Wyzwanie jest jeszcze prostsze niż Japonica. Wszystko o Japonii, mam więc nadzieję, że i chętnych będzie więcej :)
Wszystkie zasady znajdziecie TUTAJ, koniecznie przeczytajcie je zanim zgłosicie swój udział w wyzwaniu. A zgłaszać należy się pod tym właśnie postem - podajcie adres swojego bloga i swój nick.
http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/p/mitologia-w-literaturze.html

Będzie mi niezmiernie miło jeśli umieścicie na swoich blogach powyższy baner podlinkowany do tej podstrony i/lub napiszecie o wyzwaniu u siebie.
Zachęcam do przyłączenia się do zabawy :)

10 komentarzy:

  1. wybierz mnie wybierz;PP ja się zgłaszam oczywiście i już idę czytać, dodaje banerki i recenzje;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie dodaję Twoje recenzje.
      Nie dodam tylko jednej, bo to nie jest recenzja książki - mam tu na myśli post o święcie Samhain. Mam nadzieję, że zrozumiesz :)

      Usuń
  2. Ja dołączę za jakiś czas. Wyzwanie bardzo mi się podoba, ale na razie nie mam możliwości swobodnego doboru książek, które czytam. :-) Uwielbiam mitologię, ale matura i te sprawy. Super wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super będzie, jak dołączysz :) A tym czasem czytaj maturalne lektury ;)

      Usuń
  3. Hmmm, ja też chcę! Świetny pomysł kochana. ;) Co prawda jeszcze nie mam żadnej recenzji do zaproponowania, ale już niedługo, niedługo... :D Banerek juz wisi. :)(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jak widzisz jesteś wśród uczestników wyzwania :) Swoją drogą ten Twój komentarz, dopiero niedawno się mi pojawił!

      Usuń
  4. Chętnie dołączę do wyzwania.
    http://literaturomania.blogspot.com/

    Banerek w zakładce Wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiki, cieszę się, że dołączyłaś :) Czekam na recenzje :)

      Usuń
  5. Chętnie dołączę do wyzwania :) Bloguje od niedawna i będzie to moje pierwsze.
    Pomysł jest świetny ;)

    http://ksiazki-mym-zyciem.blogspot.com/?m=0

    Pierwsza recenzja powinna się pojawić na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i życzę ciekawych lektur :) Już dopisałam Twojego bloga do grona uczestników.

      Usuń