Migawki #3

Coś dawno nie było postu z migawkami. Czas to nadrobić!:)
Oto ja pod japońskim klonem :) Przepiękne drzewo! Obfotografowałam je ze wszystkich stron. Zdjęcie zrobione kilka dni temu podczas norweskiej złotej jesieni :)
W tym roku zaszalałam i byłam kilkukrotnie na grzybobraniu, które zazwyczaj polegało na maksymalnie 2-3 godzinnym spacerze po lesie. Zawsze wracaliśmy z kilkoma kilogramami grzybów, które teraz dumnie ponawlekane na sznurki czekają na pierogi :)
Którą ścieżką podążyć? Sowią ścieżką (Uglestien)? A może Słoneczną (Solstien)?
Jedno z moich ulubionych miejsc na podmiejskie spacery :) Jeszcze kwitły wodne lilie!
Jesień to także mgły. Lubię mgłę :) Otula jak kocyk i gwarantuje, że nie wieje żaden zimny i porywisty wiatr! I nadaje nawet najlepiej znanej okolicy tyle tajemniczości :) Owce to stały element krajobrazu norweskiego. Najbardziej podobają mi się reakcje ludzi, będących pierwszy raz w Norwegii, którzy widzą stada owiec w mieście :P
Oczywiście nie mogło w migawkach zabraknąć mojego ukochanego morza! Jesienią, tak, jak i wiosną, morze pachnie intensywnie i przybiera przepiękne kolory. Jesień to także czas, kiedy każdy (!) zachód słońca zapiera dech w piersi. Rowery odpoczywały na wydmie podczas gdy my ... brodziliśmy w morzu :) W październiku!
Baśniowa kraina! Brakuje tylko ruin zamku. Ale są za to w pobliżu pozostałości bunkrów. Mogłabym tam siedzieć lub spacerować godzinami :)
To Avalon? Nie! To wieczorny spacer z przyjaciółmi nad jeziorem, nad którego brzegami rozłożyły się domy : Co ciekawe spotkaliśmy mnóstwo małych żabek i jedną ropuchę, a myślałam, że już zapadły w sen zimowy.

Mam nadzieję, że podobały się Wam moje migawki :)

28 komentarzy:

  1. Pięknie. :) Szkoda, ze nie Avalon. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, szkoda, że to nie Avalon ;) Chociaż przez chwilę sobie marzyłam, że oto widzę jego odległe światła :D
      I tak spacer był udany :)

      Usuń
  2. Witaj :)
    Cieszę się, że postanowiłaś dołączyć do mojego wyzwania "Czytam Fantastykę" :D Życzę Ci powodzenia oraz wielu fantastycznych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy mogę Cię odwiedzić??:DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już będę miała własne cztery kąty :D No i musisz się ustawić w kolejce chcących mnie odwiedzić :P

      Usuń
    2. to co mam Ci przywieźć żeby być na początku;P??

      Usuń
    3. Osoby będące na początku listy, obiecały mi sprzątanie, gotowanie, pieczenia i rozpieszczanie :P Ale jak dorzucisz do tego troche książek ... To może będziesz na początku :PPP

      Usuń
  4. Jezus Maria i wszyscy święci! Ale tam bosko, ale tam cudnie. Nigdy bym chyba nie wróciła do Polski po takich widokach, łał!! U nas też jest cudnie, ale patrząc na Twoje zdjęcia, to miałam gęsią skórkę!! Strasznie Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, w Polsce mamy bardzo wiele pięknych miejsc - chociażby Bieszczady! :D Jednak coś jest w tej Norwegii, przynajmniej dla mnie :) Nadal się nie napatrzyłam :)

      Usuń
    2. I wcale Ci się nie dziwię:)

      Usuń
    3. Patrząc na grzybka powiem swoje hasło:
      Wiadro w dłoń i grzyba goń!:D

      Usuń
    4. Nie, ja już podziękuję :) Na ten rok mi wystarczy.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Myślisz? :P
      Teraz mieszkam w Mordorze, tak tu mroczno, mgliście, skaliście i takie tam ;)

      Usuń
  6. A czy grzyby tam są jakieś ciekawsze niż u nas? Głupie pytanie, ale jestem niedouczona. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej chwili pomyślałam, że się mnie pytasz o jakieś grzybki halucynogenne ;)))
      Grzybów jest dużo i są duże, poza tym różnic nie stwierdziłam :)

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcia:) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  8. Piękne! I widoki i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń