Japonica. Wszystko o Japonii. - wyzwanie autorskie

To moje pierwsze autorskie wyzwanie czytelnicze :) Proszę o wyrozumiałość i jeśli cokolwiek jest niejasne, pytajcie! 
Pomysł na wyzwanie narodził się z mojej miłości do Japonii oraz z rozmów prowadzonych z osóbką zarażającą otoczenie entuzjazmem i pomysłami czyli Martą :D
Wszystkie osoby zainteresowane wzięciem udział w wyzwaniu Japonica. Wszystko o Japonii zapraszam do zapoznania się z jego zasadami TUTAJ oraz zgłoszenia chęci uczestnictwa w wyzwaniu pod tym postem - należy podać swój nick oraz adres swojego bloga.
Oczywiście ja także biorę udział w tym wyzwaniu :)


Będzie mi miło, jeśli umieścicie na swoich blogach podlinkowany do tej podstrony baner wyzwania (widzicie go powyżej) i/lub napiszecie o tym wyzwaniu na swoich blogach.
Zapraszam serdecznie do wyzwania :) A już niedługo przedstawię Wam kolejne wyzwanie.

17 komentarzy:

  1. Banerek już u mnie wisi. :) http://ksiazkowka.blogspot.com/p/interesujace-wyzwania-czytelnicze.html Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym wyzwaniem. Ja jednak podziękuję, ponieważ często jestem w gorącej wodzie kąpana i zdarza mi się nie wywiązywać się z danej ,,umowy'', ale trzymam w kciuki za realizacje zamierzonego celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że trochę chętnych będzie :) A, Ciebie zapraszam do wyzwania w dowolnym momencie :)

      Usuń
  3. Dodaję Murakamiego, bo chyba nic więcej niestety nie mam:
    http://basiapelc.blogspot.com/2013/08/znikniecie-sonia-haruki-murakami.html
    Za chwilunię dodam do posta i bloga bannerek xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja dodana do wyzwania :) Już jest widoczna w podstronie o wyzwaniu :)
      Dziękuję, że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  4. już dodaję i zgłaszam się;P i zaraz prześlę link...mam nadzieje, że dam radę choć wolałabym dłuższy okres;P musisz teraz zaprezentować trochę mitologii japońskiej i książek abym mogła się zastanowić, a i potrawy byłyby fajnym pomysłem - kuchnia...myślałaś o tym?? buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte :)
      Czekam na recenzje :)
      Nie, raczej kuchenne wyzwanie to nie moje klimaty; przynajmniej na chwile obecną. Po za tym ostatni mam probelem z czasem i zmieszczeniem wszystkiego w jednej dobie ;)

      Usuń
  5. aaaaaaaaaaaaa i banerek wygląda cudnie! pełna profeska!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł kochana, powinnaś była zrobić to już dawno. A nie myślisz o drugim, norweskim? Też mogło by być ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zobaczymy, czy wypali ten pomysł :)
      Może, kiedyś w przyszłości pojawi się norweskie wyzwanie. Zobaczę, jak pójdzie to i kolejne, które przygotowuję. Banerek już mam :D

      Usuń
    2. Czy to ważne jak pójdzie? W razie czego będziesz miała wyzwanie tylko dla siebie:) Ja mam tak z Lemem i Philipiukiem.

      Usuń
    3. No, już sama nie jestem, bo mam Ciebie i Martę :DDD :*

      Usuń
  7. Ja trzymam kciuki i jestem z Tobą duchem, ale moja niechęć do Japonii wciąż jest, więc do wyzwania nie dołączę. ;-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, dziękuję :) Jak się namyślisz, przyłącz się :)

      Usuń