Stosik #1 {2013}

Pozazdrościłam tych wszystkich stosików książkowych i też zdecydowałam się podzielić swoim niewielkim stosikiem :) Okazało się bowiem, że małe książkowe co nie co pojawiło się u mnie ostatnio. Kolejna mała porcja jest w drodze :D

1. "Kapuściński: Nie ogarniam świata", ,
Znamię",
Grandhotel. Powieść nad chmurami",
Wyprawa",

ć książki te miałam już wcześniej na oku. Ostatniaa książka napawa mnie szczególnym szczęściem i dumą :D Zdobyta za grosze na pchlim targu. Mała książeczka dotycząc bitwy pod Hafrsfjord w 872 r. napisana prostym czystym norweskim. Coś w sam raz dla mnie! :D
Jak widzicie nie ma u mnie bestsellerów, ale i tak sądzę, że książki mnie nie rozczarują.
Reakcje:

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam stosiki :). Czekam na recenzję książki Kamińskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się pamiętać i pokazywać stosiki na blogu :)

      Usuń
  2. Najbardziej zainteresowały mnie pozycje 1,3,4 :) Strasznie jestem ciekawa tej 3, nie słyszałam o tej książce i nie wiem co zawiera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że się doczekasz i przeczytasz o niej (tej nr 3) u mnie na blogu :)

      Usuń
  3. Kapuściński! <3 Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Tak bardzo lubisz Kapuścińskiego?

      Usuń
  4. miłej lekturki Kochana i czekam na recenzje bo o żadnej z tych książek nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie brzmią bardzo ciekawie, a Kapuścińki mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam "Cesarza" Kapuścińskiego - nic nie powiem, zobaczysz w mojej recenzji:) haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością! :)

      Usuń
    2. Dopiero w listopadzie:) w weekendzie z kulturką.

      Usuń
    3. Czekałam tyle, to poczekam jeszcze trochę :)

      Usuń
  7. Takie odejście od bestsellerów to czasem najlepsze co można zrobić - perły tkwią gdzie indziej, niż w empikowym top 10;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, często to najlepsze rozwiązanie :) Cóż, u mnie raczej niewiele jest tych ma topowych książek z księgarnianych rankingów :)

      Usuń