Stawiam na Green People!

Na kosmetyki marki Green People ostrzyłam sobie ząbki już od dawna. I jak zwykle powstrzymywała mnie przede wszystkim ich cena. Czekałam, szukałam przecen i promocji, aż niedawno ujrzałam tak wyczekiwana przeze mnie reklamę - wakacyjne przeceny :) Niestety produkty Green People nie były wśród tych najbardziej przecenionych, jednak i tak ich cena była całkiem przyjazna dla mojego portfela :) No, cóż, tak szczerze między nami - była bardziej przyjazna niż wcześniej, ale i tak chętnie kupiłabym je jeszcze taniej :P
W ten oto sposób stałam się posiadaczką czterech kosmetyków - trzech do pielęgnacji skóry twarzy i jednego do stosowania w okolicach oczu. W najbliższym czasie będę się więc troszczyła o swoją cerę, w dużej mierze, z pomocą tych właśnie kremów, więc za jakiś czas możecie się spodziewać moich wrażeń ze stosowania ich.
Oto szczęśliwcy, którzy trafili do mojej szafki z kosmetykami ;)
1.Vita Min Fix 24-Hour Cream (50ml) - odżywczy krem nawilżający
2. Fruitful Nights Night Cream (50ml) - krem na noc zmniejszający zmarszczki i przebarwienia
3. Day Solution Cream SPF15 (50ml) - krem na dzień z filtrem SPF15
4. Neutral Scent Free Rejuvenating Eye Cream (10ml) - bezzapachowy odmładzający krem pod oczy dla skóry wrażliwej.

Ciekawa jestem jak się sprawdzą powyższe kosmetyki na mojej skórze? Czy któryś mnie zachwyci, a może będę całkowicie rozczarowana?

Może ktoś z Was zna, stosuje/stosował jakiś produkt Green People?



14 komentarzy:

  1. szczerze?? to nawet nie słyszałam o tej firmie...nie wiem czy ma mi być wstyd?;PD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki wstyd? :) Ja nie znam tysięcy marek kosmetyków :D

      Usuń
    2. I ja też się przyznam, że pierwszy raz o tej firmie słyszę, ale czekam na relację z ich działania (albo nie działania). ;)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że jednak działają :D

      Usuń
    4. Też nie słyszałam. :-)

      Usuń
    5. To dowiesz się więcej, jak je zużyję ;)

      Usuń
    6. hehe tak jak i moje przedmówczynie - nie znam tej marki, ale ładnie opakowane:)

      Usuń
    7. Tak, tez uważam, że mają ładne opakowania. Proste :)

      Usuń
  2. Jestem kolejną, która pierwszy raz widzi tą firmę na oczy. :) Nie wolałaś zacząć od próbek? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie spotkałam się z możliwością zamówienia gdziekolwiek próbek tych kosmetyków. Zresztą próbki są często w przypadku mojej skóry złudne.

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na ich temat. Krem na noc wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem ciekawa swoich wrażeń i efektów :)

      Usuń
  4. Nie słyszałam, ale jestem ciekawa efektów :) kiedyś byłam maniaczką kosmetyków, potem ciuchów, a teraz jestem maniaczką książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tylko maniaczką książek i kosmetyków :D Chociaż te pierwsze prowadzą w rankingu ;)

      Usuń