15 komentarzy:

  1. zdecydowanie idzie jesień ... a nawet zima ! brrr !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brrrr :) Ale ja lubię jesień, nawet tą deszczową :)

      Usuń
  2. Kompletnie nie rozumiem, o co chodzi w tym haiku, ale moje umiejętności interpretacji poezji nie istnieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haiku ciężko zinterpretować, ale, tak sobie myślę, nie o to chodziło twórcą tych krótkich form. Bo haiku to uchwycenie przez autora zaobserwowanej chwili, przekazanie jej, a nie opisywanie :)
      Stąd "interpretacja" haiku jest indywidualna, tak jak indywidualny jest jego odbiór. Gdy czytasz haiku masz go poczuć, zobaczyć niczym namalowany obraz.

      Usuń
    2. Przepraszam, za szybko piszę i wkradł się błąd :) Powinno być "nie o to chodziło twórcom" :)

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że w każdej poezji odbiór jest w jakimś sensie indywidualny. To samo dotyczy innych dziedzin sztuki. :-)

      Usuń
    4. Też tak uważam i chętnie poznam spojrzenie innych, np. na to haiku, ale niekoniecznie musi się one zgadzac z moim :)

      Usuń
  3. hihi nieźle zakręcony tekst:D Piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Tak to jeszcze nie patrzyłam na to haiku :D Na żadne nie patrzyłam pod kątem "zakręcenia" :P

      Usuń
    2. :D No widzisz jaki Ci pomysł strzeliłam:P

      Usuń
    3. Od teraz już żadne haiku nie będzie dla mnie takie samo jak wcześniej ;)

      Usuń