Polska słodyczami stoi? :D

To, że my Polacy mamy przepyszne słodycze, chyba żadnemu z Was nie trzeba dowodzić :) Nie wiem, czy wiecie, ale Prince Polo jest bardzo znane i bardzo lubiane na Islandii, a jednym z prezentów z Polski, jaki bardzo lubią otrzymywać obcokrajowcy jest Ptasie Mleczko :) Zawsze z uśmiechem obserwuję reakcję obcokrajowców, którzy pierwszy raz wkładają do ust kostkę Ptasiego Mleczka, czy delicję - to połączenie zaskoczenia i rozkoszy malującej się na ich twarzach jest zabawne :)
Jedna z moich ulubionych "youtuberek" (jest takie słowo???), Japonka Emmy (emmymadeinjapan), wzięła jakiś czas temu "na tapetę" polskie słodycze. Na żywo przed kamerą rozpakowuje wielką paczkę, która dotarła do niej z Polski. W paczce oczywiście jest mnóstwo słodkości made in Poland; każdy smakołyk trafia do ust Emmy, a my możemy obserwować jej reakcje i zmagania z polskim językiem. Emmy zawsze podaje nazwę próbowanego produktu, dokładnie pokazuje jego opakowanie, przegryza go na pół, aby jak sama mówi zobaczyć, co jest w środku i opisuje swoje doznania. Opisuje smak produktu, zapach, teksturę. Choć i tak jej mimika mówi sama za siebie :D No i te wszystkie: ooooo!, mhhmmmm! i inne piski :D A nazwy polskich specjałów w jej ustach brzmią uroczo :) Obejrzyjcie i posłuchajcie. Itadakimas :D

Emmy Eats Poland - Polish Sweets Part 1

Emmy Eats Poland - Polish Sweets Part2

Mam nadzieję, że się Wam podobało :) Zachęcam do obejrzenia innych filmików Emmy! 
Macie swoje ulubione słodycze? Jeśli tak, to napiszcie jakie. Jestem bardzo ciekawa :)
Reakcje:

19 komentarzy:

  1. ogladalam pare jej odcinkow! Ale zawsze po nich robilam sie glodna.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja na szczęście nie zareagowałam tak :)

      Usuń
  2. Że jej się chciało tyle słodkości za jednym posiedzeniem spróbować. :) Jej zachwyt nad ptasim mleczkiem - super. ;) Nie dziwię się, bo tez uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie dała rady tyle naraz zjeść!:)

      Usuń
  3. a ja pierwszy raz o niej słyszę i to dość fajne, że tak nas chwalą;) zresztą uważam że nie tylko słodkości mamy najlepsze, ale i chleby czy wędliny...troszkę się co prawda pogorszyliśmy po wejściu do UE, bo to ona pozwala używać tyle tych sztucznych dodatków - my mieliśmy o wiele więcej obostrzeń...pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie tylko słodycze są w Polsce dobre! Ja spotkałam się z tym, że jeśli obcokrajowcy chcą jakiś mały upominek z Polski to najczęściej proszą o słodycze właśnie (Ptasie Mleczko to nr 1), kiełbasę i wódkę :D Te stosunkowo łatwo przewieść. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Nie miałam pojęcia o tym, że polskie słodycze są the best:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu ile ona tego zjadła, aż mi się niedobrze zrobiło, świetne ma reakcje!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja miałam pojęcie, że polskie słodycze są the best. :-) Haha, po tych filmach mam +10 do patriotyzmu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieci można znaleźć naprawdę dużo filmów nakręconych przez obcokrajowców wychwalających Polskę i Polaków :) Przyznam się, że jest to przyjemne i dobrze tak zobaczyć własną ojczyznę i rodaków oczami innych, i to w pozytywnym świetle!

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę te filmiki, ale bardzo przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz obejrzę ale popieram, że nasze słodycze są dobre !
    Jak byłam w Hiszpanii, to też na "wkupne" wieźliśmy ptasie mleczko i cytrynówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie słodycze walutą przetargową :D

      Usuń
  9. Też się kiedyś na nią natknęłam, przeurocza kobietka. I to jak próbuje wymówić te polskie nazwy - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchając, jak ona wymawia polskie nazwy, wyobrażałam sobie siebie wymawiającą obcojęzyczne nazwy :)

      Usuń