Zapiski spod poduszki na Bloglovin

No, cóż, może już wszyscy wiecie, a może nie. Wraz z początkiem lipca Blogger postanowił pozbyć się funkcji Google Reader (Czytnik Google). Nadal pozostaje aktywna funkcja Google Friend Connect (Obserwowania blogów). Choć, kto wie, co planuje Google za jakiś czas?
Jednak ja już od jakiegoś czasu jestem także na platformie Bloglovin; tak na wszelki wypadek :) 
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do obserwowania mnie również tam :) ---> przycisk po lewej stronie na blogu.

Follow on Bloglovin

4 komentarze:

  1. Ja też się dziś zarejestrowałam na bloglovin. :) A że jest nawet aplikacja na telefon, to tym bardziej podoba mi się ta opcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem mi się ten bloglovin podoba :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Umieściłam mojego bloga ba Bloglovin również dlatego, że i tak miałam tam już od dłuższego czasu konto (obserwowałam w ten sposób wiele blogów), więc wykorzystałam okazję :)

      Usuń