Fanomenal Lash Serum No7

Zacznę od małego wyjaśnienia. Przez ostatnie tygodnie zaniedbałam niestety trochę bloga, wszystko przez pewne prywatne sprawy i problemy, którymi należało się zająć. Wybaczcie, nie miałam sił na pisanie postów. Teraz do rzeczy :)
8 tygodni stosowania serum firmy No7 minęło już jakiś czas I(ba! nawet bardzo dawno temu!), przyszedł więc czas na małe podsumowanie. Zapraszam :)
FANOMENAL LASH SERUM to produkt firmy No7, marki własnej sieci brytyjskich aptek Boots; apteki te można spotkać również w Norwegii. Firma szczyci się ponad 70-letnim doświadczeniem w pielęgnacji skóry przy równoczesnej innowacyjności i wysokiej jakości swoich kosmetyków. Wszystkie produkty są testowane dermatologicznie, hipoalergicznie oraz przez osoby o wrażliwej skórze. Za to żaden z produktów, a więc również serum do rzęs, nie jest testowany na zwierzętach.
Serum firmy No7 zamknięte jest w plastikowym opakowaniu z pędzelkiem służącym do nakładania kosmetyku. Jest to opakowanie typowe dla tego typu produktów. Opakowanie jest solidne i wytrzymałe na upadki :) Dodatkowo produkt otrzymujemy zapakowany w kartonowe pudełko w czarno-białej kolorystyce, w środku znajdziemy ulotkę dotycząca sposobu stosowania serum.

Pojemność
6 ml

Cena
179 NOK (jakieś 96 zł)

Skład
Aqua, Glycerin, Butylene glycol, Disodium phosphate, Phenoxyethanol, Betaine, Xanthan gum, Tocopheryl acetate, Sodium PCA, Panthenol, Methylparaben, Sorbitol, L-cystine, Hydrolyzed keratin, Sodium hyaluronate, Retinyl palmitate, Ascorbyl glucoside, Serine, Glycine, Glutamic acid, Lysine, Sodium phosphate, Alanine, Arginine, Threonine, Tetrapeptide-21, Proline, Sorbic acid, Biotinoyl tripeptide-1, Tocopherol, Propylparaben

Serum należy stosować co wieczór przez co najmniej 8 tygodni po uprzednim dokładnym demakijażu i oczyszczeniu oczu. Za pomocą aplikatora, w postaci cienkiego pędzelka, (mnie jego kształt kojarzy się z kaligrafią :)) należy nałożyć serum cienką warstwą na linię rzęs, zarówno górnych, jak i dolnych. Produkt można stosować również na brwi.
Aby podtrzymać efekt uzyskany dzięki serum Fanomenal Lash, kosmetyk po upływie 8 tygodniu, należy stosować nadal, lecz tylko kilka razy w tygodniu.

Producent obiecuje, tak jak inne firmy oferujące tego typu produkty, że nasze rzęsy będą gęstsze, ciemniejsze i dłuższe już po 8 tygodniach.

Czy i jakie korzyści ze stosowania serum No7 zaobserwowałam?
Ok, więc nie mam znacznie dłuższych rzęs (spojrzeniem a`la Bambi nie zaszpanuję :P), ale na pewno zauważyłam poprawę ich kondycji. Co to oznacza? Rzęsy nie wypadają mi nawet przy długim pocieraniu oka (tak, miewam do tego niewdzięcznego procederu tendencję), nie łamią się, są sprężyste i bardziej błyszczące. Nie oznacza to, że moje rzęsy nie wydłużyły się! Owszem są nieco dłuższe. Są także ciemniejsze.

Dodatkową zaletą serum firmy No7 jest jego wydajność oraz całkiem dobra relacja ceny do uzyskanych efektów. Istotna informacją jest krótki termin przydatności kosmetyku po jego otwarciu - tylko 6 miesięcy!

Fanomenal Lash Serum ma postać przeźroczystego dość rzadkiego żelu. Nie spływa po nałożeniu na linię rzęs, nie podrażnia oczu ani skóry wokół nich, nie wywołuje ich zaczerwienienia. A jeśli niechcący zdarzy się zaaplikować serum do oka, zamiast na linię rzęs, występuje jedynie kilkusekundowe pieczenie i swędzenie. Według mnie serum jest bezzapachowe; jakkolwiek się starałam, nie udało mi się wyczuć żadnego zapachu.

Ogólnie polecam spróbować Fanomenal Lash Serum, choć należy uzbroić się w cierpliwość i czekać na widoczne efekty. Moim zdaniem długi czas oczekiwania na poprawę stanu rzęs rekompensuje długość utrzymywania się efektów na rzęsach. W moim przypadku jest on widoczny do dnia dzisiejszego - przy czym ze względu na wydarzenia ostatnich kilku tygodni, nie miałam czasu ani głowy żeby stosować  serum w celu podtrzymania efektu na rzęsach.
Jeśli ktoś spodziewa się po tym serum efektu WOW!, to raczej się rozczaruje.

przed
po

Jesteście w stanie zauważyć różnicę? A, jakie Wy możecie polecić serum/odżywkę do rzęs?

4 komentarze:

  1. Ja widzę różnicę chyba głównie w gęstości.
    Nasza wspólna koleżanka A. używała Revitalasha :) Moja szefowa też teraz go stosuje i zdecydowanie jest efekt Wow !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że pociąga mnie Revitalash, choć ceny mnie odstraszają. Po za tym cały czas czekam na większą ilość recenzji/wiadomości na temat tego, jak długo utrzymuje się efekt po tych drogich odżywkach, bo nie uśmiecha mi się wydać, np. 300 zł i mieć firanę rzęs tylko wtedy, gdy odżywkę stosuję.

      Usuń
  2. A ja widzę różnicę. Rzęsy są grubsze i gęstsze. Wyglądaja na zdrowsze. Dzięki za tego posta - szukam właśnie odżywki do rzęs i brwi, a przyznam, że w Norwegii ciężko było mi coś znaleźć. Muszę zajrzeć do Boots. No i cena jest bardzo sympatyczna. :)
    Pozdrawiam!
    http://wiankicuda.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moim zdaniem rzęsy są zdrowsze. Jeśli chcesz porządnie wzmocnić swoje, to polecam to serum :)

      Usuń