Liebster Blog

Całkiem niedawno otrzymałam wyróżnienie Liebster Blog od Agaty z bloga White and Red in Norway. Bardzo dziękuję Ci za tą jakże miłą nominację/zaproszenie :) :*


Najpierw pokrótce zasady."Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Odpowiedzi na pytania Agaty
1. Ulubione perfumy ?
W chwili obecnie Flower by Kenzo.

2. W jakim kraju chciałbyś zamieszkać?
Oprócz tego, w którym mieszkam obecnie?:) To byłaby Japonia lub Islandia :D

3. Ulubiony kolor na pazurki ?
Malinowa czerwień i czerń/ciemny granat.

4. Co w sobie najbardziej lubisz?
Empatię i oczy :)

5. Ulubione danie?
Hmmmm... Yakitori i surówka z kapusty kiszonej :)

6. Wieczór przy ognisku czy kominku?
Przy ognisku. Choć najlepszy byłby kominek w otwartym paleniskiem :D

7. Gdybyś wiedziała że to Twój ostatni dzień życia jak byś go spędziła?
Szczerze? Nie wiem. Mam wiele pomysłów. Np. bieganie z obłędem w oczach i krzykiem na ustach: nie zdążę wszystkiego przeczytać, nie zdążę wszystkiego przeczytać! Albo miłe i radosne spędzenie czasu z najbliższymi. Albo oddałabym się medytacji.

8. Ulubiony program którego nie możesz przegapić?
Nie ma takiego, ponieważ nie oglądam telewizji.

9. Lato czy zima?
Jesień :)

10. Srebro czy złoto?
Srebro albo białe złoto albo spatynowane złoto.

11. Pracować/uczyć się czy leniuchować?
Wybieram pierwszą opcję!:)

Oczywiście miałam pewne trudności z wyborem blogów, które mogłabym nominować. Okazuje się, że większość czytanych przeze mnie blogów to blogi istniejące w blogosferze już dłuższy czas i mające wielu obserwatorów. Na pewno nie można je nazwać początkującymi. Po za tym zawsze mam obaw przy tego typu zabawach, że osoba nominowana może nie być zachwycona zaproszeniem. Dlatego na mojej liście nominowanych nie ma 11 blogów. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą małą różnicę oraz dołączycie do zabawy:)

Oto lista nominowanych przeze mnie blogów
http://www.tylkosubiektywnie.com/
http://anianawyspach.blogspot.no/
http://ciastco.blogspot.no/

http://cosmeticobsessionaci.blogspot.no/
http://decuscrap.blogspot.no/
http://vixen-view.blogspot.no/ - zmuszę Cię do napisania czegoś :P

http://mademoisellee-j.blogspot.no/

Moje pytania
1. Twoje trzy życzenia do złotej rybki to ...
2. Jaką ciekawą książkę przeczytałaś ostatnio?
3. Kubek, czy filiżanka?
4. Twoja największa słabość to ...
5. Czy jest jakaś postać (książkowa, filmowa, historyczna itp.), z którą łatwo Ci się identyfikować? Jaka?
6. Film, który warto według Ciebie obejrzeć?
7. Dokończ: Nigdy nie mam dość ...
8. Jesteś sową, czy rannym ptaszkiem?
9. Piosenka, od której nie możesz się uwolnić?
10. Gdy zamykasz oczy ..
11. Prowadzę bloga, bo ...

Dodatkowo, chętnie przeczytam odpowiedzi na moje pytania każdej chętnej do wzięcia udziału w zabawie osoby, niekoniecznie tej z nominowanego bloga. Podzielcie się nimi w komentarzach, z przyjemnością dowiem się o Was czegoś więcej :)
Reakcje:

12 komentarzy:

  1. 1. Twoje trzy życzenia do złotej rybki to ...
    mam w sumie jedno życzenie aby miec własny dom
    2. Jaką ciekawą książkę przeczytałaś ostatnio?
    "Pamiętnik narkomanki"
    3. Kubek, czy filiżanka?
    kubek najlepiej duuuzy, moj miesci litr :D
    4. Twoja największa słabość to ...do słodkości :P
    5. Czy jest jakaś postać (książkowa, filmowa, historyczna itp.), z którą łatwo Ci się identyfikować? Jaka? nie ma takiej,jestem jedyna w swoim rodzaju ;DD
    6. Film, który warto według Ciebie obejrzeć?nie oglądam z reguły filmow w tv czy kompie bo nie mam na to czasu,ale jakis czas temu oglądałam"Marley i ja" podobał mi się ( wzruszająca więź z psem)
    7. Dokończ: Nigdy nie mam dość ...
    moich dzieci ;))
    8. Jesteś sową, czy rannym ptaszkiem? Jedno i drugie,pozno sie kładę śpię góra 2h i o 5 rano juz pobudka ;)
    9. Piosenka, od której nie możesz się uwolnić?nie mam ulubionej,słucham hitow z rmf maxx
    10. Gdy zamykasz oczy ..wyobrażam sobie ze wszystko mogloby wygladac lepiej i marze o tym czego i tak nigdy nie bede mogla miec
    11. Prowadzę bloga, bo ...
    bo kocham to robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za wypełnienie kwestionariusza :D
      Jesteś cudem! To z racji bycia i sową i rannym ptaszkiem jednocześnie :)Też jestem panią kubkową :D I tez kocham te duże!

      Usuń
  2. Yakitori i kapusta kiszona - brzmi godnie :D
    zdecydowanie w ten ostatni dzień Twojego życia widzę Cię tą "biegającą z obłędem w oczach i krzykiem na ustach: nie zdążę wszystkiego przeczytać,(...)" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha :D
      Tak, tak chyba bym ten ostatni dzień pewnie spędziła :P

      Usuń
  3. dziękuję za nominację :)
    zabiorę się za odpowiedzi w najbliższych dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  4. narobilas mi ochoty na kapuste kiszona... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ochotę na kapustę kiszoną :)

      Usuń
  5. Hej! W związku z tym, że obie zostałyśmy nominowane przez tą samą blogową koleżankę do Liebster bloga, a wytypowanie kolejnych koleżanek zajęło mi dużo czasu (i niestety nie mam go obecnie w nadmiarze) z chęcią odpowiem na zadane przez Ciebie pytania tutaj :)
    A więc:
    1. Moje trzy życzenia to: dużo zdrowia dla mnie i moich najbliższych, większa efektywność w wchłanianiu wiedzy :) i własny domek.
    2. Obecnie czytam "Ucztę dla wron. Tom II" George`a R.R. Martina.
    3. Duży kubek.
    6. Słodycze :).
    5. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam :) i teraz ciężko mi jakąś wskazać.
    6. "Gran Torino" w reżyserii Clinta Eastwooda.
    7. Nigdy nie mam dość lata :).
    8. Jestem rannym ptaszkiem :).
    9. Red Hot Chili Peppers "Californication".
    10. Gdy zamykam oczy...zasypiam :) i marzę i układam plany na przyszłość, które nie zawsze dochodzą do skutku.
    11. Prowadzę bloga bo chcę się dzielić moimi pasjami i pomysłami :).

    Fajne te pytania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, taka forma odpowiedzi jest dla mnie jak najbardziej odpowiednia :) Wiem, jak trudno wybrać kolejne blogi do nominacji.
      Czyżbyś była fanką R.R. Martina? Ja przeczytałam już wszystkie części Pieśni Lodu i Ognia dostępne na polskim rynku i w języku polskim. Czekam na kolejne :)
      Zaczęłam nucić "Californication" :D
      Dzięki za odpowiedzi :)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że wybaczysz mi ociąganie się w odpowiedzi na nominację, ale ostatnimi czasy nie spędzałam zbyt dużo czasu w blogosferze (nawet u siebie robiłam tylko posty związane z akcją 'Kolorowe lato na paznokciach', bo na nic innego nie miałam czasu). Ponieważ już kiedyś zostałam nominowana i robiłam posta na ten temat teraz ograniczę się jedynie do podania odpowiedzi na Twoje pytania tutaj :)
    1. Twoje trzy życzenia do złotej rybki to ...
    *Umiejętność dokonywania słusznych wyborów
    *Własne 4 kąty- koniec z wynajmowaniem!
    *Posiadanie pokaźnej sumki na koncie, zapewniającej stabilizację
    2. Jaką ciekawą książkę przeczytałaś ostatnio?
    *Yes Man- jestem w trakcie, ale muszę o niej wspomnieć, bo pozytywnie mnie nastraja
    3. Kubek, czy filiżanka?
    *Duży, okrągły kubek
    4. Twoja największa słabość to ...
    *Lenistwo połączone z jedzeniem- bardzo silnie z tym walczę próbując pozbyć się nadprogramowych kilogramów
    5. Czy jest jakaś postać (książkowa, filmowa, historyczna itp.), z którą łatwo Ci się identyfikować? Jaka?
    *Niestety tak- wstrętna Darcy z 'Coś pożyczonego' i 'Coś niebieskiego'. Wydaje mi się, że w młodości byłam tak samo samolubna :(
    6. Film, który warto według Ciebie obejrzeć?
    *Life of Pi
    7. Dokończ: Nigdy nie mam dość ...
    *Lata!- słońce wprawia mnie w radosny nastrój i dodaje energii. Chciałabym kiedyś przeprowadzić się do jakiegoś słonecznego kraju.
    8. Jesteś sową, czy rannym ptaszkiem?
    U mnie to raczej kwestia przyzwyczajenia- w zależności od potrzeb czy humoru mogę wstawać wcześnie lub siedzieć po nocach. Ze względów czysto praktycznych nawet w weekendy wolę wstawać już o 7-dzień wydaje się dłuższy, można więcej zrobić.
    9. Piosenka, od której nie możesz się uwolnić?
    *To się nieustannie zmienia, ale na chwilę obecną jest to piosenka 'People help the people'
    http://www.youtube.com/watch?v=OmLNs6zQIHo
    10. Gdy zamykasz oczy ...
    *Marzę o nadchodzącym urlopie :)
    11. Prowadzę bloga, bo ...
    *Moge 'podzielić się' sobą i poznać mnóstwo ciekawych osób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wyczerpujace i bardzo interesujace odpowiedzi :)
      Jesli spodobal Ci sie film "Zycie Pi", to sprobuj siegnac po ksiazke, bo mnie ona bardzo przypadla do gustu.
      Zazdroszcze Ci tej umiejetnosci wstawania o 7 rano. Jesli musze to wstane o tej porze, ale jesli nie ... to spie do 10 ;)

      Usuń