piątek, 31 maja 2013

Jędrne pośladki w 30 dni - podsumowanie.

Przyszedł czas na krótkie podsumowanie mojego miesięcznego wyzwania, które miało na celu zagwarantowanie mi ładniejszej pupy, a także zmotywować mnie do regularnego ćwiczenia.
Przyznam się, że rozpoczynając to wyzwanie byłam pewna obaw, czy mu podołam. Nie leżę całymi dniami do góry brzuchem, dużo chodzę ,maszeruję, czasami chodzę na pilates, ale jednak gdy zobaczyłam 150, 200 i 260 powtórzeń, przemknęło mi przez głowę, że być może moje nogi tego nie wytrzymają ... Na szczęście moje obawy okazały się być bezpodstawne, a im dłużej robiłam przysiady (bądź składy, jak bywa nazywany ten rodzaj ćwiczenia) tym było mi łatwiej i sprawiało mi to co raz więcej przyjemności. Co prawda, kiedy dotarłam do dnia, w którym przyszło mi zrobić około 100 powtórzeń, przeszłam mały kryzys. Wtedy właśnie najmocniej drżały mi mięśnie ud, a każde powtórzenie wymagało ode mnie najwięcej siły. Po tej 100 jakby ktoś mnie zaczarował! Każdy kolejny dzień powtórzeń był co raz łatwiejszy :) Ostatecznie, końcowe 260 przysiadów zrobiłam nie wiadomo kiedy i tak się zapamiętałam w tym przysiadowym wyzwaniu, że spostrzegłam pewnego dnia, że oto dobiłam do 300 powtórzeń :D
Każdy przysiad robiłam stojąc bokiem do lustra, tak abym mogła kontrolować swoją postawę w trakcie wykonywania ćwiczenia. Ponieważ poprawna postawa ma tu kluczowe znaczenia dla końcowych rezultatów. W połowie wyzwania, za namową pewnej miłej osóbki, wzięłam w ręce obciążenie (1 litrowe butelki wypełnione wodą, dla mnie były najbardziej poręczne) i tak wykonywałam pozostałe przysiady + dodatkowe ćwiczenie wzmacniające ręce.
Te 30 dni z przysiadami przysłużyło się świetnie nie tylko moim pośladkom, ale też bardzo pomogło moim udom. Moja pupa rzeczywiście stała się bardziej jędrna, twardsza, zrobiła się jeszcze bardziej ładnie zaokrąglona. A i uda są bardziej, jakby to nazwać, zwarte.
Aby podtrzymać osiągnięty efekt będę 2-3 razy w tygodniu nadal robić około 150-170 powtórzeń dziennie - to taka najbardziej optymalna dla mnie ich ilość. A za jakiś czas ponownie wrócę do 30-dniowego programu.
A już niedługo opiszę Wam moje nowe wyzwanie :)

12 komentarzy:

  1. Hmmm, interesujace :) Sama bym sprobowala:). Mozesz tylko powiedziec na czym sie wzorawoalas? Zestaw cwiczen jest z ksiazki, filmiku na you toube, czy znalazlas gdzies w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorowałam się na filmiku z YouTube. Pisałam o tym dokładnie tutaj http://zapiskispodpoduszki.blogspot.no/2013/04/jedrne-posladki-w-30-dni.html; znajdziesz tu link do filmu i dokładną rozpiskę ćwiczeń. Polecam, naprawdę warto :)

      Usuń
  2. Hi! I invite you to take part in the competition. Prize-year stylish decoration of the store Persunmall.

    http://ulianna-life.blogspot.ru/2013/05/persunmall-giveaway.html # more

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie siebie i 260 powtórzeń, ale moja kondycja jest raczej nienajlepsza, więc...;) Szacun :)
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie miałam i nadal nie mam super kondycji, a jednak dałam radę :) Spróbuj, może zaskoczysz sama siebie :D

      Usuń
  4. w takim razie gratuluję rezultatów, ja niestety jestem wielkim leniem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam sie zabrać i tak cos nie moge, zacząć miałam od 1.06 a juz 2 jak zacznę napewno dam znac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj też znać, gdy skończysz :)

      Usuń
  6. Brawo brawo !
    Chyba też rozpocznę i to zaraz !
    Daj znać czy obciążenie coś dało na ręce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, dziekuje :)
      Obciążenie wprawiło moje wątłe łapki w drżenie, ale ostateczie nieco je wzmocniło, wiec dalej je obciążam przy przysiadach.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;

KSIĄŻKOWO

Książki (70) Wyzwania (40) Wyzwania autorskie (33) haiku (19) W 200 książek dookoła świata (17) fantastyka (17) Poezja (15) Literatura współczesna (11) Mitologia w literaturze (9) literatura polska (9) Literatura piękna (8) Hiroshige (7) Bashō (6) Issa (6) MUZA S.A. (6) literatura amerykańska (6) Fabryka Słów (5) Instytut Wydawniczy Erica (5) Literatura historyczna (5) Olga Gromyko (5) literatura białoruska (5) stosik (5) Buson (4) Cytaty (4) II wojna światowa (4) Literatura japońska (4) Self Publishing (4) Wydawnictwo Prószyński i S-ka (4) Wydawnictwo Znak (4) Bernard Cornwell (3) Biografie (3) Haruki Murakami (3) Literatura faktu (3) Nora Roberts (3) Tolkien (3) legendy arturiańskie (3) Albumy (2) Amber (2) Diane Ducret (2) Japonica. Wszystko o Japonii (2) Książnica (2) Philippa Gregory (2) Remigiusz Mróz (2) Terry Pratchett (2) Tudorowie (2) literatura brytyjska (2) literatura norweska (2) Agnieszka Kozyra (1) Alan Palmer (1) Aleksander Kowarz (1) Aleksandra Görlich (1) Allen Greenberg (1) Amélie Nothomb (1) Artur Kosiorowski (1) Astrid Lindgren (1) Bellona (1) Bjørn Bratbak (1) Bohumil Hrabal (1) Carlos Ruiz Zafón (1) Carta Blanca (1) Dan Brown (1) Daniił Granin (1) E.L.James (1) Elżbieta Cherezińska (1) Halfdan W. Freihow (1) Henryk Ibsen (1) I wojna światowa (1) Ihara Saikaku (1) Inicjał (1) Jaroslav Rudiš (1) Jarosław Prusiński (1) Jay Kristoff (1) Katarzyna Szewioła-Nagel (1) Katie Hickman (1) Kazimierz Kunicki (1) Krzysztof Spadło (1) Książka i Wiedza (1) Kurt Peter Larsen (1) Kyorai (1) Laini Taylor (1) Lermontow (1) Lisa Chaney (1) Literatura islandzka (1) Marek Karpiński (1) Mirosław Tomaszewski (1) Mitologia japońska (1) Olaf Tryggvason (1) Opowiadania (1) ParkEdukacja (1) Paul Russell (1) Poezja polska (1) Poezja rosyjska (1) Powieść erotyczna (1) Powieść historyczna (1) Północna Droga (1) Roberto Bolaño (1) Romans (1) Shoha (1) Skarbiec wiernych wasali. Dramat 47 roninów (1) Sonia Draga (1) Steinar Bragi (1) Stephen Baxter (1) Swietłana Aleksijewicz (1) Tadeusz Miciński (1) Tomasz Ławecki (1) Universitas (1) Viktoria Armstrong (1) Vladimir Oravsky (1) WAB (1) Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego (1) Wydawnictwo Czarne (1) Wydawnictwo Iskry (1) Wydawnictwo Krytyki Politycznej (1) Wydawnictwo Szkolne PWN Sp. z o.o. (1) Wydawnictwo Zysk i S-ka (1) Władimir Nabokow (1) kryminał (1) literatura australijska (1) literatura belgijska (1) literatura chilijska (1) literatura czeska (1) literatura francuska (1) literatura hiszpańska (1) literatura rosyjska (1) mitologia (1) science fiction (1) sensacja (1) thriller polityczny (1)