Redken Curvaceous: Szampon + odżywka

Dziś pora na na słów kilka o szamponie o odżywce Curvaceous od firmy Redken; kosmetykach, które nijak wedle opisu producenta nie pasują do moich włosów.
Seria Curvaceous Redken to linia siedmiu produktów stworzonych, aby zaspokoić potrzeby wszystkich typów włosów kręconych (od lekko falowany po silnie skręcone, dla naturalnie kręconych i dla tych po trwałej). Ja, jako posiadaczka włosów prostych niczym druty, gęstych i ciężkich, właściwie powinnam od razu odrzucić te kosmetyki jako nietrafione (otrzymałam je od firmy Redken jako nagrodę wygraną w konkursie). Postanowiłam dać im jednak szansę, co jak się okazało po ponad miesiącu stosowania, nie było wcale złym pomysłem :)

Na pierwszy ogień idzie Curvaceous Cream Shampoo, czyli kremowy szampon do włosów kręconych.
Pojemność
300 ml

Cena
od 200 do 300 NOK (100-160 PLN) Często jednak można go kupić, tak jak inne kosmetyki Redken, w promocji, np. w tej chwili w jednym ze sklepów szampon kosztuje 160 NOK

Skład
Aqua (Water), Sodium Methyl Cocoyl, Taurate, Sodium Cocoyl Isethionate, Cetearyl Alcohol, Sodium Chloride, Parfum/Fragrance, Decyl Glucoside, Cetrimonium Chloride, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl, Acrylate Crosspolymer, Polyquaternium-10, Hydrogenated Coconut Acid, Sorbitol, Benzoic Acid, Sodium Isethionate, Moringa Oleifera Seed Oil, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Arginne, Hydrolyzed Soy Protein, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Methylisothiazolinone, Hydrolyzed Vegetable Protein Pg-Propyl Silanetriol

Na składach się zbyt dobrze nie znam, jednak COSDNA podpowiedziała mi, że nie jest on tragiczny. Oczywiście, jak na kosmetyk nienaturalny :)

Zakochałam się w teksturze tego kosmetyku od pierwszego użycia! Szampon ma rzeczywiście kremową konsystencję i to bardzo. Ale przyznam się, że kiedy po raz pierwszy wycisnęłam z butelki szampon na dłoń i zobaczyłam właściwie odżywkę, to obawiałam się trochę, jak też uda mi się porządnie rozprowadzić go na włosach i je umyć. Nie potrzebnie się tym martwiłam.

I do tego ten zapach... Intensywny, ale dla mnie zupełnie nie męczący. Zostaje na włosach dość długo, ale jest dużo delikatniejszy niż pod czas mycia. Ja
Curvaceous Cream Shampoo to produkt z tych słabo pieniących się (ja takie lubię), nie zawierający siarczanów i delikatnie oczyszczający włosy. Za każdym razem zostawiał moje włosy mocno nawilżone, błyszczące i taaaaakie miękkie, bez efektu puszenia się! Dodatkowy plus za to, że nie obciążał moich włosów, ani nie powodował ich szybszego przetłuszczania się. 

* * * * * * * * *
Teraz czas na Curvaceous Conditioner, czyli odżywkę do włosów kręconych.
Pojemność
250 ml

Cena
od 200 do 300 NOK (100-160 PLN), czyli podobnie jak szampon. Obecnie również znalazłam ją w promocji, w której kosztuje 169 NOK.

Skład
Aqua (Water), Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Ceteryl Alcohol, Glycerin, Cetyl Esters, Amodimethicone, Behentrimonium Chloride, Parfum/Fragrance, Sorbitol, Methylparaben, Isopropyl Alcohol, Moringa Oleifera Seed Oil, Trideceth-6, Hexyl Cinnamal, Linalool, Cetrimonium Chloride, Limonene, Arginine, Hydrolyzed Soy Protein, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Coumarin, Benzyl Alcohol, Hydrolyzed Vegetable Protein Pg-Propyl Silanetriol

Odżywka Curvaceous to odżywka typu spłucz/zostaw. Można użyć jej, jak zwyczajnej odżywki i po 1-2 minucie spłukać albo można ją nałożyć i nie spłukiwać. Według producenta ten drugi sposób użycia gwarantuje włosom kręconym jeszcze lepszą pielęgnacje i definicję loków :)
Curvaceous Conditioner ma niewiele gęstszą konsystencję niż szampon i ten sam intensywny zapach. 
Wzmacnia działanie szamponu Curvaceous i mocno nawilża włosy. Odżywka sprawiała, że ciągle miałam chęć dotykać swoje włosy, tak były miękkie i mięsiste.

Jak widać kosmetyki przeznaczone do włosów kręconych sprawdziły się bardzo dobrze i w przypadku moich druciaków :D Co ciekawsze, sprawiły, że lepiej się układały. Rzekłabym, że włosy dzięki nim, spływały na ramiona miękką lśniącą kaskadą :D

8 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw, ale jednak jestem trochę dusigroszem:)
    po za tym szukam dobrego szamponu do przetłuszczających się włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Julianna
    Ja raczej nie mam problemów z przetłuszczaniem się włosów, więc nie mogę Ci nic doradzić. Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie widzę, że i ja nie trafiłam z komentarzem pod odpowiedni post. ;) Usuń proszę tamten. :)

    Jak pisałam, to chyba nie będzie odpowiedni szampon dla moich również prostych, ale cienkich włosów...

    OdpowiedzUsuń
  4. @Ewa Książkówka
    Usunęłam :) To wszystko przez to, że dodawanie komentarzy jest u góry, a nie na dole.

    Teraz też tak sobie myślę, że w przypadku włosów cienkich mógłby się nie sprawdzić. Prawdopodobnie za bardzo by je obciążał.

    OdpowiedzUsuń
  5. ceny zabijają,szampon do max 40 zł- a i tak już to uważam za dużooooo:P za odżywkę może jeszcze bym tyle dała jakby miała lepszy skład:)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Lidia Frolova
    Thank you very much, I am pleased that you liked my review :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @naturaipiekno
    Ceny zabójcze, fakt. Ja jestem nadal pełna nadziei, że uda mi się znaleźć kosmetyki do włosów o bardziej przyjaznym (naturalnym) składzie i z odpowiednią ceną :) Dotychczas moje włosy nie polubiły się z żadnym naturalnym produktem, niestety :(

    OdpowiedzUsuń