Move your imagination!

Move your imagination to ogólnoświatowa kampania organizowana przez Polską Organizację Turystyczną mająca na celu promowanie Polski. Kampania co prawda ruszyła już w 2011 r. ale może nie mieliście jeszcze okazji się nigdzie na nią natknąć.
                              spot reklamowy

Kampania swoim zasięgiem obejmie rynki: francuski, brytyjski i niemiecki (choć oczywiście kampania ma na celu dotarcie do jak najszerszego kręgu odbiorców na całym świecie ) i ma na celu przekonanie turystów zagranicznych, że przyjazd do Polski może być niezwykłym doświadczeniem, niebanalnym, pozostającym w pamięci na zawsze i zachęcający do kolejnych odwiedzin. Kampania ma pokazać Polskę odchodząc od znanych stereotypów na jej temat oraz zaintrygować i zachęcić turystów z zagranicy do poznania kraju nadwiślańskiego :) Polska to kraj nowoczesny, pełen kreatywnych ludzi i zachwycających idei, a do tego z bogata tradycją. Kampania skierowana jest do wszystkich grup społecznych, do osób w każdym wieku i preferujących różnego rodzaju sposoby spędzania czasu.
Celem kampanii jest przedstawienie Polski, jako kraju intrygującego i oryginalnego, mającego unikatowe w skali Europy walory turystyczne kraju, który jest młody duchem, stawia na kreatywność i odważnie stosuje nowoczesne rozwiązania. Chcemy pokazać, że Polska to kraj inspirujący
i w dobrym styl –
dodaje prezes Rafał Szmytke.
What do you need today? Love, youth, creativity, freedom, music, passion? Move your Imagination - visit www.poland.travel! :)

                                            video promocyjne

Które video podoba się Wam najbardziej?
Reakcje:

6 komentarzy:

  1. Oba fajne filmy, ten drugi dłuższy i chyba jako reklamę wołałbym oglądać krótszy, ale to zależy od punktu widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @MagdaPK
    Ten drugi jest taki długi, bo to połączenie kilku krótszych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym drugim trochę przesadzili z prezentacją Poznania :)
    w ogóle na tych spotach to piękny ten nasz kraj i na pewno nie doceniony przez nas samych ...

    OdpowiedzUsuń
  4. @Miziol Janek
    Az obejrzałam raz jeszcze drugi spot i nie rozumiem, dlaczego uważasz, że przesadzili z prezentacją Poznania? Że mało miasta widać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Edyta to również, ale tak strasznie burżujsko ten Poznań wygląda, w sensie jako stolyca biznesu ;)

    OdpowiedzUsuń