Jędrne pośladki w 30 dni

Ostatnio wpadło w moje ręce duńskie czasopismo Eurowoman, gdzie natknęłam się na prosty sposób uzyskania jędrniejszej pupy :)
Wiadomo, wiosna to czas, kiedy na horyzoncie widzimy już słoneczne lato i nasze jędrne zadbane ciało w bikini, krótkich szortach, zwiewnych sukienkach, itp. Wiosna to także czas, kiedy niejedną z nas dopada szał, przeze mnie zwany gorączka letnią ;) Wiadomo, o ciało trzeba dbać cały rok, jednak świadomość, że lato jest już za rogiem na większość z nas wpływa mocno motywująco i chwytamy się wszelkich sposobów na odzyskanie/utrzymanie swojego ciała w dobrej kondycji.
Ja powoli rozkręcam się z pilatesem. Dodatkowo od dziś wdrażam 30-dniowy plan treningowy, który zapewni mi jędrniejszą i ładniejszą pupę :D Plan jest bardzo prosty - chcesz mieć ładna pupę, rób przysiady!:) Ważne tylko, by robić je w odpowiedni sposób i pilnować grafika. To jedno jedyne ćwiczenie, którego częstotliwość zwiększa się wraz z upływem dni, pomoże mi w wlace o kształtną pupę :)
Tylko przyznam się, że kiedy zobaczyłam 250 przysiadów pod koniec tych 30 dni, to mina mi lekko zrzedła. Mam jednak zamiar podołać wyzwaniu :D

Oto plan do wykonania

 A tu filmik z instrukcją, jak poprawnie wykonywać rzeczone przysiad. Jak dla mnie pani tłumaczy dokładnie i wszystko pokazuje, dzięki niej pilnuję swojej postawy w trakcie przysiadów.

 To, jak? Czy Wy również podejmiecie to wyzwanie? :)



* Źródło zdjęć: www.eurowoman.dk




59 komentarzy:

  1. przysiady, a szczegolnie przysiady ze sztanga na barkach lub nad glowa, to jedno z moich ulubionych cwiczen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Marie
    Marie, proszę, nie dobijaj mnie! :) Wystarczą mi same przysiady!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w terminologi to są składy :P
    jakby Ci było zbyt monotonnie to zawsze możesz robić w różnym tempie np na 2 lub na 4, a na "garbie" nie musi być sztanga, mogą być np w rękach butelki półlitrowe z wodą lub piaskiem - przy okazji wzmocnisz łapki :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Miziol Janek
    Dzięki za rady :) Na razie poprzestanę na samych przysiadach tudzież składach :D Jak podołam z 30-dniowym planem treningowym to możliwe, że później dorzucę, np. butelki z wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Fantastisk! :) myfashionworld, trzymam Cię za słowo i poproszę o zdanie relacji po zakończeniu wyzwania :D

      Usuń
  6. Też zamierzam wziać się za moje pośladki :) i tak szczerze powiem że swiadomość że duża liczba blogerek też zamierza tym bardziej mnie motywuje :) jak dla mnie BOMBA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przygotowałam krótki wpis podsumowujący wyzwanie. Polecam Ci to proste ćwiczenie, bo działa :)

      Usuń
  7. ale super ja rowniez zaczelam cwiczyc juz tydzien do tego skakanka 5 min rozgrzewka pozniej przysiady i na koneic jeszcze z Mel B jest super polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel B. lubię i zaglądam do niej żeby z nią poćwiczyć :) Ale skakanka to nie moja bajka :D

      Usuń
  8. Zaczynam robić :) A, że chcę całe ciało poprawić to do tego dieta i a6w. Mam nadzieję, że coś wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZYJMUJE WYZWANIE, ZACZYNAM OD DZIS ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten trening. Kiedyś się zawzięłam i robilam te cwiczenia przez miesiac, do tego stosowalam Celluline i powiem Wam że nóżki o wiele lepiej wyglądają - są twardsze i ładniej wyrzeźbione. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, nie tylko ja zauważyłam efekty :)

      Usuń
  11. Od jutra zaczynam, z gryfem na karku zeby sie nie garbic ;p napisze za 30 dni i powiem jak efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i czekam na informacje o efektach :)

      Usuń
    2. i jak udało się ?????

      Usuń
    3. Tez jestem ciekawa jakie są efekty :)

      Usuń
  12. Ha, chyba też się skuszę. Jak przestanę tu komentować to znaczy, że wyzionęłam ducha. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! :) Jestem bardzo ciekawa efektów u innych. Nie obawiaj się, nie wyzioniesz ducha, sprawdziłam na sobie :D

      Usuń
  13. Ja wlasnie podjelam :) Wierze ze sie uda :)na poczatku bedzie ciezko, a pozniej to juz bedzie bulka z maslem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że Ci się uda! :) Trzymam kciuki i chętnie dowiem się o rezultatach i Twoich wrażeniach :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. U mnie świetnie :) Pisałam o tym w innym poście :D O, tu - http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/2013/05/jedrne-posladki-w-30-dni-podsumowanie.html.
      Za to ciekawa jestem, jak u innych, którzy deklarowali pod tym wpisem, że tez spróbują.

      Usuń
  15. Witam, to ja podejmuję wyzwanie od dzisiaj :) do tego rozpoczynam dzisiaj plan 300 brzuszków. Trzymajcie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. by_raspberry, trzymam kciuki za Ciebie :) Daj znać, jak Ci poszło :)

      Usuń
    2. Ja zaczęłam 3 dni temu, już czuje wszystkie mięśnie. Jestem przerażona kolejnymi dniami...

      Usuń
    3. Agnieszka, z czasem jest łatwiej :)

      Usuń
  16. Witajcie

    Mam do Was pytanie, mianowicie: Czy przysiady i półprzysiady wyszczuplają uda, czy wręcz przeciwnie - umięśniają? Powiedzcie mi tak szczerze bo ja już nic z tego nie rozumiem... na jednym forum piszą, że przysiady rzeczywiście pomagają wyszczuplić uda, a na drugim już mówią kompletnie inaczej, więc co w końcu? Bardzo proszę o sprawdzone i pewne informacje .mile widziane równiez opinie o działaniu przysiadów na pupe:)
    Z góry dziękuję, będę wdzięczna za odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! W moim przypadku wykonywanie powyższych przysiadów spowodowało lekkie wyszczuplenie ud, ujędrnienie i uniesienie pośladków. Możliwe, że przy dużo większej ilości wykonywanych ćwiczeń i przez dłuższy czas, powodują one rozrost mięśni i rozbudowę ud.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. A załóżmy, że jest 7 dzień czyli 80 przysiadów to czy można zrobić np. 40 przysiadów o 17godz a następne 40 za 20 min? Tzn chodzi mi o to czy można robić przerwy pomiędzy robieniem przysiadów?. To jest pierwsza sprawa, następną jest czy gdy ma się ręce wyprostowane podczas przysiadów to czy działa tak samo? I co znaczy słowo 'rest', które się pojawia co 4dni? :) będę wdzięczna za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiałam z kilkoma osobami o tym, czy można sobie dzielić przysiady i wszystkie stwierdziły, że lepiej coś robić niż się poddać, bo sprawia nam to zbyt dużo trudności i zniechęcamy się. Polecałabym starać się robić, jak najwięcej przysiadów naraz - proszę mi wierzyć, że sama siebie zaskoczyłam przy pierwszej serii :) Czasami przy większej ilości przysiadów robiłam je z kilkuminutową przerwą. I zawsze robiłam je we własnym tempie. Co do rąk ... Przyznam się, że nie wiem na 100%. W ten sposób jest łatwiej utrzymać równowagę. Ja czasami wykonując to ćwiczenie prostowałam i zginałam ręce tak jakby wykonywała równocześnie ćwiczenie hantlami.
      "Rest" znaczy odpoczynek :) Co kilka dni jest czas na odpoczynek i regenerację :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  18. Potwierdzam, ja też robię we własnym tempie, przy większej ilości robię sobie parunastu sekundową przerwę co 10 składów. To daje lepszy efekt, ponieważ jeśli mięśnie zaczynają boleć, to znaczy, ze zaczęły w końcu pracować. Warto ćwiczyć silną wolę :) Najtrudniej dotrwać do setki, potem idzie łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! I masz rację Agnieszko, po pierwszej setce skladów zaczyna być łatwiej :)

      Usuń
  19. Ja też podejmuję wyzwanie ! Trzymajcie kciuki. :) Chłopak woła na mnie Maruda - pod takim pseudo napisze czy się udało :) Już nie mogę się doczekać efektów!

    OdpowiedzUsuń
  20. reset czyli w ten dzień przerwa,tak ?? pierwszy dzień przysiadów za mna ..codziennie ćwicze z mel b wiec czekam na efekty ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Rest" to przerwa w ćwiczeniach :)
      Trzymam kciuki za świetne efekty!

      Usuń
  21. witam serdecznie :) zaczelam robic przysiady , ale po przeczytaniu niektorych opini troche sie przerazilam ,bo nie chce zeby mi uda zgrubly przez robienie przysiadow :(teraz jestem zrezygnowana,nie wiem co robic ????????? Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo, od zwykłego robienia zwykłych przysiadów nie sądzę żeby uda Ci się rozrosły. Ja nadal regularnie robię przysiady, raz na pół roku powtarzam ten cykl, ale w zwykłe ćwiczenia wplatam tez przysiady, i nie zauważyłam takiej sytuacji. Jeśli obawiasz się zbytniego rozrostu mięśni ud (czego raczej nie doświadczysz po wykonaniu jednego cyklu ćwiczeń) obserwuj swoje ciało :)

      Usuń
  22. Czy wykonywanie tylko tych przysiadów pomoże w ujędrnieniu pośladków i czy przy ich wykonywaniu stopy powinny być prosto ustawione i plecy również mają być trzymane cały czas w pozycji prostej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia ujędrnia i unosi pośladki, stają się one bardziej zwarte, jak ja to nazywam :)
      Plecy muszą być wyprostowane, stopy mogą być lekko wystawiane na zewnątrz, ale zawsze w trakcie ćwiczeń trzeba pilnować, żeby kolana nie rozchodziły się na boki. Jeśli tak się dzieje, musisz stanąc w większym rozkroku. I pamiętaj o napinaniu mięśni pośladków, gdy z przysiadu wracasz do pozycji wyprostowanej :)

      Usuń
  23. Dziewczyny zaczynam od dzisiaj;D trzymajcie kciuki mam nadzieję że poprawa będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to ja też podejmuje wyzwanie Trzymajcie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  25. Podejmuje.:3 Mój facet ostatnio wyznał, że chciałby żebym miała ładne "podniesione" pośladki :) Będzie widać efekt o 2 tygodniach? Chociaż taki malutki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, co? Nie wiem, jakoś nie zwróciłam na to uwagi :)

      Usuń
  26. Dziewczyny, jak wasze efekty po miesięcznym wysiłku?

    OdpowiedzUsuń
  27. W zeszłym roku podjęłam identyczne wyzwanie i udało się! Zakwasy były, nigdy też nie zapomnę swojego śmiesznego stylu chodzenia po schodach z bólem w udach. Ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki mogą być trudne, ale później już jest lepiej, no i efekty zachęcają do dalszego wysiłku :) Dziękuję, że podzieliłaś się swoim doświadczeniem Natalio :)

      Usuń
  28. Zaczynam. Akurat na wiosnę będzie c:.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurczę, też tu trafiłam...ech, niech żyją jędrne poślady :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja dziewczyna robiła takie wyzwanie ale lepsze efekty miała gdy zaczęła chodzić ze mną na siłownię i robiła różnego rodzaju przysiady nawet na niestabilnym podłożu. Do treningu siłowego w Saturn Fitness na Targówku dobrała sobie jeszcze zajęcia z zumby i jogę co zwiększyło zakres efektów. Nie bójcie się siłowni bo tam się idzie żeby lepiej wyglądać a nie dopiero jak się dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń