FLOTIQUE by Florence Welch

Florence Welch charyzmatyczna piosenkarka lepiej znana jako Florence + The Machine, słynie nie tylko ze swojego talentu muzycznego/wokalnego, ale także ze swojego oryginalnego wyglądu (mam tu na myśli głównie jej ubiory). Jak wielu artystów wcześniej, również rudowłosa piosenkarka postanowiła rozwinąć skrzydła i pokazać się światu z niemuzycznej strony. Całkiem niedawno (w lutym br.) Florence zadebiutowała swoją autorską mini kolekcją biżuterii FLOTIQUE.
FLOTIQUE to kolekcja składająca się z trzech naszyjników, dwóch par kolczyków, bransoletki i pierścionka. Biżuteria wykonana jest z czarnego rodu i mosiądzu polerowanego. Cała kolekcja, jak również jej nazwa, inspirowane są ostatnim albumem Florence + The Machine pt."Ceremonials" oraz stylem Art déco.
Biżuteria jest do kupienia poprzez stronę www.flotique.com. Ceny biżuterii wahają się od 26€ do 65€.
'O' MULTISTRAND NECKLACE
'A' PENDANT NECKLACE

‘HEARTLINES’ LOCKET NECKLACE

'O' DANGLING EARRINGS 

'A' DANGLING EARRINGS

'A' CUFF BRACELET


CAGE RING
 I, jak Wam się podoba? Kupilibyście coś z tek kolekcji? Mnie podoba się wszystko z wyjątkiem naszyjnika serce.



 * Źródło zdjęć: http://www.flotique.com/


4 komentarze:

  1. Kolczyki sa bardzo ladne, ale ja mam zawsze taki problem, ze dlugie bardzo mi sie podobaja, a nosic ich nie umiem.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często tak mam :) Ale zauważyłam, że co raz częściej zakładam te długie i dobrze się w nich czuję.

      Usuń
  2. I love this jewelry! <3 The second necklace is my favorite! Your blog is really great, girl! :D

    P.S.: I'd love to invite you to my OASAP-giveaway! :)

    http://saritschka.blogspot.de/2013/04/oasap-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń