Rzęsy do nieba

Każda kobieta marzy o długich i gęstych rzęsach. Cóż, może prawie każda, bo są i takie szczęściary, które bez żadnych "upiększaczy" w postaci maskar, zalotek i sztucznych rzęs, mogą poszczycić się pięknymi "firankami". Ja siebie do takich nie zaliczam. Dlatego postanowiłam sięgnąć po pomoc i poddać próbie odżywkę do rzęs o wdzięcznej nazwie Fanomenal Lash Serum firmy No7, którą kupiłam w pobliskiej aptece.


Odżywka należy do tych tańszych i kosztuje około 100 zł (179 koron norweskich). Jak większość dostępnych wspomagaczy do rzęs również to serum ma je pogrubić, wydłużyć, wzmocnić i sprawić, że będą ciemniejsze. A to wszystko w 8 tygodni. Jestem bardzo ciekawa efektów. Czas, start! :)

Reakcje:

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze spełni swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli to dopiero start? będę czekac na relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dopiero zaczynam i oczywiście marzy mi się, że serum spełni obietnice producenta :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa jestem tego eksperymentu. :)
    Dziekuje za wszystkie mile slowa i wsparcie.

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja także jestem ciekawa :)
      Wiem, niestety, co przeżywałaś i jak trudny jest to moment. A dodatkowo każdy Twój wpis zachwyca mnie zdjęciami, pomysłami na dekoracje i urządzanie.
      I ja pozdrawiam :)

      Usuń