Ups! Zrobiłam to!

Palce na klawiaturze, okulary na nosie, kubek ciepłej herbaty... Siedzę i tak się zastanawiam, po co stworzyłam ten blog? Co naprawdę chcę przekazać, czym się podzielić? Pocieszam się, że wszystko przyjdzie z czasem, że, jak to mówią potocznie, "rozkręcę się", przecież początki są zawsze trudne :) 

Myślę, że ten blog będzie taką podróżą w czasie: w przeszłość (swego rodzaju pamiętnikiem wspomnień) i w przyszłość (takim wehikułem czasu napędzanym marzeniami, planami, snami). Ale zawsze będzie też dziś, punkt startowy i końcowy mojej podróży.

Zapraszam w podróż!





"Jeśli wybierasz się w podróż niech będzie to podróż długa
wędrowanie pozornie bez celu błądzenie po omacku
żebyś nie tylko oczami ale także dotykiem poznał szorstkość ziemi
i abyś całą skórą zmierzył się ze światem"
(Herbert Zbigniew, "Podróż")


* Źródła: http://browndresswithwhitedots.tumblr.com/

12 komentarzy:

  1. Zostalem zaproszony w podroz , wiec czekam na nia...
    Co najmniej jedno zdanie dziennie.... 22.01.2013 czas start!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już się pakuję i czekam aby wyruszyć w podróż z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyjęcie zaproszenia :D

      Usuń
  4. Blog... do tego też trzeba mieć talent albo nawet wiele talentów tego Ci nie brakuje Ale też serce a Twoje jest ogromne i to nie tylko do herbaty i kotów ale i ludzi Godne podziwu Mam nadzieję, że ten blog będzie niekończącą się opowieścią - ciekawą, zaskakującą, sentymentalną a przede wszystkim Twoja, Ja z ogromną przyjemnością przyjmuję zaproszenie do tej opowieści i może w jednym kawałeczeku rozdziału znajdzie sie zdanie o Szymańskiej Pozdrawiam i trzymam kcuki Pisz kochana bo robisz to cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, matko jedyna! Agnieszko, sprawiłaś, że zaczerwieniłam się po korzonki włosów :) Jeśli będę miała takich, jak Ty czytelników, to pisanie będzie dla nich będzie dla mnie prawdziwa przyjemnością :D

      Usuń